Siirry suoraan sisältöön

3D Character Modeling (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP041-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Kiia Aihkisalo

Ryhmät

  • TTK20SPRaahe
    TTK20SPRaahe

Tavoitteet

Opiskelija hallitsee pelikäyttöön soveltuvan 3D hahmomallinnuksen periaatteet.

Sisältö

Humanoidihahmon digitaalinen veistäminen, retopologia, tekniikat, UV-kartoitus ja teksturointi.
Hahmon riggaus ja skinnaus 3D-ohjelmistossa.
Katsaus hahmomallinnuksen työnkulkuun.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

3D Modelling and Texturing I