Peliliiketoiminnan perusteet (3 op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB36-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2021 - 31.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2022 - 20.03.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Antti Junttila
- Ryhmät
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
-
TTK21SPGTTK21SPG
-
TTK21SPTTK21SP
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPTTTK21SPT
-
TTK21SPOTTK21SPO
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
-
TTK21SPGRaaTTK21SPGRaa
- Opintojakso
- TT00CB36
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää peliliiketoiminnan ominaispiirteet ja tuntee liiketoimintamallit sekä rahoituksen ja markkinoinnin erilaiset mahdollisuudet.
Sisältö
Peliliiketoiminnan ominaisuudet
Liiketoimintamallit
Rahoitus pelialalla
Ansaintalogiikat
Pelimarkkinoinnin perusteet
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hylätty suoritus, jos kurssin tehtävien ja harjoitusten vastaukset osoittavat erittäin heikkoa osaamista peliliiketoiminnan osalta, tai jos opiskelija laiminlyö kurssilla annetun ohjeistuksen ja/tai tehtävät.
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää peliliiketoiminnan ominaispiirteet ja tuntee liiketoimintamallit sekä rahoituksen ja markkinoinnin erilaiset mahdollisuudet.
Sisältö
Peliliiketoiminnan ominaisuudet
Liiketoimintamallit
Rahoitus pelialalla
Ansaintalogiikat
Pelimarkkinoinnin perusteet