Customer insight (2cr)
Code: C-10118-CO00FQ33-3001
General information
- Enrollment
- 04.11.2024 - 06.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 13.01.2025 - 30.04.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Institution
- South-Eastern Finland University of Applied Sciences, E-kampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 200
- Course
- C-10118-CO00FQ33
Unfortunately, no reservations were found for the realization Customer insight C-10118-CO00FQ33-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
1-5
Objective
Opintojakson suoritettuasi sinä: Ymmärrät asiakasymmärryksen merkityksen osana palvelumuotoilua. Tunnistat erilaisia asiakastiedon lähteitä. Ymmärrät, miten erilaisia tietolähteitä yhdistelemällä syntyy kokonaisvaltaista asiakasymmärrystä. Osaat kiteyttää asiakasymmäryksen asiakasprofiiliksi. Pystyt visualisoimaan asiakasprofiilin sisällön havainnolliseksi profiilikortiksi.
Content
Opintojaksolla tutustutaan palvelumuotoiluun erityisesti asiakasymmärryksen näkökulmasta. Tehtävänäsi on toimia kuvitteellisen vähittäiskaupan apuna ja muodostaa profiilikortti yhdestä asiakastyypistä. Asiakastietoa on koottu opintojaksoalustalle valmiiksi. Lyhyiden teoriaosuuksien pohjalta pääset itse kokeilemaan, miten asiakasymmärrys kiteytetään, ja visualisoit lopulta oman profiilikortin. Opintojaksoon sisältyy myös vertaisoppimista: pääset näkemään ja arvioimaan myös muiden saman aineiston pohjalta tekemiä profiilikortteja.
Teaching methods
Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille.