PelikulttuuriLaajuus (3 op)
Tunnus: TT00BE12
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.
Sisältö
Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.
Lisätiedot
Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTV24SPTTV24SP
Tavoitteet
Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.
Sisältö
Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.
Lisätiedot
Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK22SPTTK22SP
Tavoitteet
Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.
Sisältö
Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.
Lisätiedot
Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK22SPRaaheTTK22SPRaahe
Tavoitteet
Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.
Sisältö
Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.
Lisätiedot
Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTV23SPTTV23SP
Tavoitteet
Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.
Sisältö
Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.
Lisätiedot
Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTV22SPTTV22SP
Tavoitteet
Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.
Sisältö
Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.
Lisätiedot
Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTV21SPTTV21SP
Tavoitteet
Kurssi syventää opiskelijan ymmärrystä pelialan toimintatavoista ja kulttuurista. Opiskelija osaa toimia aktiivisesti erilaisissa pelialan tapahtumissa ja pelijameissa. Opiskelija syventää ajankohtaista osaamistaan seminaarien tai konferenssien kautta.
Sisältö
Osallistuminen pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin Suomessa ja kansainvälisesti
Osallistuminen pelijameihin tai hackathoniin
Toimeksiannot
Yritysvierailut/-luennot
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on osallistunut pelialan tapahtumiin/konferensseihin/seminaareihin ja pelijameihin tai toiminut aktiivisesti toimeksiannoissa vähintään 81 tunnin ajan. Opiskelija on todentanut osallistumisensa ja toimittanut vaaditun dokumentaation riittävässä laajuudessa.
Lisätiedot
Opintojaksoa voi suorittaa koko opintojen ajan.
OPINTOJAKSON SUORITUSOHJEET tarkennetaan Johdatus tietojenkäsittelyn opintoihin - kurssin aikana.