Programming Mobile GamesLaajuus (3 op)
Tunnus: KTVP060
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.
Sisältö
Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK23SPOTTK23SPO
Tavoitteet
Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.
Sisältö
Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.
Esitietovaatimukset
Programming C++
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK22SPORaaheTTK22SPORaahe
Tavoitteet
Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.
Sisältö
Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.
Esitietovaatimukset
Programming C++
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK22SPOTTK22SPO
Tavoitteet
Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.
Sisältö
Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.
Esitietovaatimukset
Programming C++
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
Tavoitteet
Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.
Sisältö
Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.
Esitietovaatimukset
Programming C++
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTK21SPOTTK21SPO
Tavoitteet
Students will understand the limitations and constraints of mobile platforms in game programming. They will be able to identify the differences between different mobile platforms and understand the requirements of code portability. Students will be able to implement game or other real time graphics applications in a mobile device.
Sisältö
Different mobile platforms and differences between them.
Code portability and constraints.
Use of different SDKs
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee ja hallitsee kurssiin liittyvät peruskäsitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää kurssilla opeteltuja menetelmiä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti oppimaansa erilaisissa tehtävissä.
Esitietovaatimukset
Programming C++