Siirry suoraan sisältöön

Introduction to 3D modellingLaajuus (3 op)

Tunnus: KT00BP19

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Johdatus 3D peligrafiikkan perusteisiin ja käsitteisiin.
3DS Maxin perusteet.

Sisältö

3DS Max käyttölittymä ja navigointi.
Polygonimallinnuksen perustyökalut.
UW kartan luonti
Animaation perusteet.
Kamerat
Valaistuksen ja renderöinnin perusteet.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa luoda yksinkertaisen 3D mallin, UW kartoittaa sen ja tehdä yksinkertaisen animaation käyttäen 3DS Maxia.

Opiskelija osaa luoda mallille yksinkertaisen tekstuurin käyttäen Photoshopia ja tehdä renderöidä mallista kuvan yksinkertaisessa valaistuksessa.

Hyväksytty: 80% paikallolo ja kaikki tehtävät palautettuna

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2024 - 31.12.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TBIT24S
    TBIT24S

Tavoitteet

Johdatus 3D peligrafiikkan perusteisiin ja käsitteisiin.
3DS Maxin perusteet.

Sisältö

3DS Max käyttölittymä ja navigointi.
Polygonimallinnuksen perustyökalut.
UW kartan luonti
Animaation perusteet.
Kamerat
Valaistuksen ja renderöinnin perusteet.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa luoda yksinkertaisen 3D mallin, UW kartoittaa sen ja tehdä yksinkertaisen animaation käyttäen 3DS Maxia.

Opiskelija osaa luoda mallille yksinkertaisen tekstuurin käyttäen Photoshopia ja tehdä renderöidä mallista kuvan yksinkertaisessa valaistuksessa.

Hyväksytty: 80% paikallolo ja kaikki tehtävät palautettuna