Introduction to 3D modellingLaajuus (3 op)
Tunnus: KT00BP19
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Johdatus 3D peligrafiikkan perusteisiin ja käsitteisiin.
3DS Maxin perusteet.
Sisältö
3DS Max käyttölittymä ja navigointi.
Polygonimallinnuksen perustyökalut.
UW kartan luonti
Animaation perusteet.
Kamerat
Valaistuksen ja renderöinnin perusteet.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa luoda yksinkertaisen 3D mallin, UW kartoittaa sen ja tehdä yksinkertaisen animaation käyttäen 3DS Maxia.
Opiskelija osaa luoda mallille yksinkertaisen tekstuurin käyttäen Photoshopia ja tehdä renderöidä mallista kuvan yksinkertaisessa valaistuksessa.
Hyväksytty: 80% paikallolo ja kaikki tehtävät palautettuna
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Bachelor's Degree in Business Information Technology
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TBIT24STBIT24S
Tavoitteet
Johdatus 3D peligrafiikkan perusteisiin ja käsitteisiin.
3DS Maxin perusteet.
Sisältö
3DS Max käyttölittymä ja navigointi.
Polygonimallinnuksen perustyökalut.
UW kartan luonti
Animaation perusteet.
Kamerat
Valaistuksen ja renderöinnin perusteet.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osaa luoda yksinkertaisen 3D mallin, UW kartoittaa sen ja tehdä yksinkertaisen animaation käyttäen 3DS Maxia.
Opiskelija osaa luoda mallille yksinkertaisen tekstuurin käyttäen Photoshopia ja tehdä renderöidä mallista kuvan yksinkertaisessa valaistuksessa.
Hyväksytty: 80% paikallolo ja kaikki tehtävät palautettuna