Skip to main content

Motor LearningLaajuus (3 cr)

Code: AL00CF01

Credits

3 op

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi

en
Enrollment

01.09.2025 - 30.09.2025

Timing

01.10.2025 - 21.12.2025

Number of ECTS credits allocated

3 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Sote

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
  • Tiina Virtanen
  • Mikko Törmälehto
Groups
  • ALK25S
    ALK25S

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi

en
Enrollment

30.12.2024 - 26.01.2025

Timing

03.03.2025 - 30.05.2025

Number of ECTS credits allocated

3 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Sote

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
  • Tiina Virtanen
  • Mikko Törmälehto
Groups
  • ALM25K
    ALM25K

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi

en
Enrollment

30.12.2024 - 26.01.2025

Timing

01.01.2025 - 25.04.2025

Number of ECTS credits allocated

3 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Sote

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
  • Tiina Virtanen
  • Mikko Törmälehto
Groups
  • ALK24S
    ALK24S

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi

en
Enrollment

19.08.2024 - 22.09.2024

Timing

01.08.2024 - 31.12.2024

Number of ECTS credits allocated

3 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
  • Mikko Törmälehto
Groups
  • ALM24K
    ALM24K

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi

en
Enrollment

01.12.2023 - 31.01.2024

Timing

01.01.2024 - 31.07.2024

Number of ECTS credits allocated

3 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
  • Tiina Virtanen
  • Mikko Törmälehto
Groups
  • ALK23S
    ALK23S

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi

en
Enrollment

01.08.2023 - 30.09.2023

Timing

01.08.2023 - 31.12.2023

Number of ECTS credits allocated

3 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
  • Mikko Törmälehto
Groups
  • ALM23K
    ALM23K

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi

en
Enrollment

31.08.2022 - 30.12.2022

Timing

01.09.2022 - 15.12.2022

Number of ECTS credits allocated

3 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Sports and Leisure Management
Teachers
  • Kari Partanen
Groups
  • ALK22S
    ALK22S

Objective

The students will be able to describe human motor development and skills practice at different stages of motor learning. They will be able to explain the basic methods of movement analysis.

Content

Stages and sensitive periods in motor development
Observing motor skills
Learning and practising skills
The athlete’s path

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä sekä soveltaa niitä.
Opiskelija osaa monipuolisesti ja turvallisesti avustaa liikkeissä sekä turvata suoritusympäristön.
Opiskelija yhdistää liikkeitä monipuolisesti sujuviksi liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä ja ymmärtää niiden merkityksen motorisessa kehityksessä.
Opiskelijan lajitaidot ovat monipuoliset ja puhtaat.
Opiskelija osaa suunnitella yksilöllisiä harjoitteita eri pelitilanteisiin.
Opiskelija kykenee analysoimaan ja soveltamaan oppimaansa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa turvallisesti avustaa liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelijan osaa tehdä teknisesti puhtaat näytöt lajien ydintekniikoista.
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia loogisesti lajin ydin kohtia korostaen.
Opiskelija kykenee suunnittelemaan harjoitteita pelikäsityksen kehittämiseksi.
Opiskelija osaa suunnitella ja muuntaa taktiikkaa pelitilanteiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla joitakin perusvoimistelun ja telinevoimistelun perusliikkeitä.
Opiskelija osaa avustaa joissakin liikkeissä.
Opiskelija osaa yhdistellä muutamia liikkeitä liikesarjoiksi.
Opiskelija käyttää joitakin perus- ja telinevoimistelua motoristen taitojen kehittämisessä.
Opiskelija osaa tehdä näytöt lajien ydintekniikoista
Opiskelija osaa suunnitella harjoituksia lajin ydinkohtia korostaen
Opiskelija osaa pelikäsitys käsitteen määritelmän
Opiskelija osaa suunnitella harjoitteita TGFU:n periaatteiden mukaan
Opiskelija tunnistaa, osaa nimetä ja soveltaa lentopallon, koripallon, pesäpallon, jalkapallon ja salibandyn taktiikoiden perusteita
Opiskelija tunnistaa pelaajien roolit eritilanteissa
Englanniksi