Siirry suoraan sisältöön

Matkailuyrityksen toimintaLaajuus (5 op)

Tunnus: AM00BH00

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta
Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Oppimateriaalit

Luentomateriaali

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2025 - 31.12.2025

Ajoitus

01.01.2026 - 31.05.2026

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMA24S
    AMA24S

Tavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta
Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Oppimateriaalit

Luentomateriaali

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMA23S
    AMA23S

Tavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta
Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Oppimateriaalit

Luentomateriaali

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMA22S
    AMA22S

Tavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta
Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

02.01.2022 - 25.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Anne Määttä
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMA21S
    AMA21S

Tavoitteet

Opiskelija osaa kannattavan matkailuyrityksen toiminnan johtamisen periaatteet ja tietää matkailuyrityksen erityispiirteet. Opiskelija osaa analysoida matkailunyrityksen toimintaa.

Sisältö

Matkailuyritys ilmiönä ja käytänteinä, yritystoiminnan perusta, liiketoimintaprosessit, yrityksen johtamisen periaatteet, yrityksen tuloksellisuus, kannattava yritystoiminta
Suorittaminen: Liiketoiminta-analyysi, CASE – harjoitukset tai muut vastaavat tehtävät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen toiminnan periaatteet erityispiirteet huomioiden. Opiskelija tietää matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tuntee matkailuyrityksen toiminnan periaatteet ja erityispiirteet. Opiskelija tuntee matkailuyrityksen analysoinnin periaatteet.

Lisätiedot

Toteutus voi olla osin/kokonaan yhdessä englanninkielisen tourism-ryhmän kanssa