Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalinen media markkinointiympäristönäLaajuus (3 op)

Tunnus: KLVY119

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee sosiaalisen median käytön perusteet. Opiskelija osaa soveltaa Internetiä markkinoinnin toimintaympäristönä ja tuntee sosiaalisen median keinot ja kanavat osana markkinointipäätöksiä. Opiskelija osaa hyödyntää sosiaalista mediaa osana tehokasta markkinointi- ja viestintästrategiaa.

Sisältö

Sosiaalisen median kenttä
Internet markkinoinnin toimintaympäristönä
Sosiaalisen median keinot ja kanavat
Sosiaalisen median rooli organisaation markkinointi- ja viestintäpäätöksissä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja ymmärtää alan peruskäsitteet.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri tilanteissa.

fi
Ilmoittautumisaika

01.01.2023 - 31.12.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Elina Jääskeläinen
Ryhmät
  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee sosiaalisen median käytön perusteet. Opiskelija osaa soveltaa Internetiä markkinoinnin toimintaympäristönä ja tuntee sosiaalisen median keinot ja kanavat osana markkinointipäätöksiä. Opiskelija osaa hyödyntää sosiaalista mediaa osana tehokasta markkinointi- ja viestintästrategiaa.

Sisältö

Sosiaalisen median kenttä
Internet markkinoinnin toimintaympäristönä
Sosiaalisen median keinot ja kanavat
Sosiaalisen median rooli organisaation markkinointi- ja viestintäpäätöksissä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja ymmärtää alan peruskäsitteet.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri tilanteissa.

Esitietovaatimukset

Perusopinnot

fi
Ilmoittautumisaika

14.02.2022 - 31.12.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Elina Jääskeläinen
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen opiskelija tuntee sosiaalisen median käytön perusteet. Opiskelija osaa soveltaa Internetiä markkinoinnin toimintaympäristönä ja tuntee sosiaalisen median keinot ja kanavat osana markkinointipäätöksiä. Opiskelija osaa hyödyntää sosiaalista mediaa osana tehokasta markkinointi- ja viestintästrategiaa.

Sisältö

Sosiaalisen median kenttä
Internet markkinoinnin toimintaympäristönä
Sosiaalisen median keinot ja kanavat
Sosiaalisen median rooli organisaation markkinointi- ja viestintäpäätöksissä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja -käsitteitä. Valintojen perustelu ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri tilanteissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa sosiaalisen median peruskanavia ja ymmärtää alan peruskäsitteet.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri tilanteissa.

Esitietovaatimukset

Perusopinnot