Skip to main content

Strategic Marketing ThinkingLaajuus (5 cr)

Course unit code: LT00CW18

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija ymmärtää strategisen markkinointiosaamisen roolin liiketoimintastrategian perustana, koko organisaation läpäisevänä ajattelutapana, ja tapana toteuttaa liiketoimintaa. Markkinoinnin strateginen rooli on yrityksen johdossa olevaa osaamista.

Opiskelija osaa analysoida yrityksen strategisia linjauksia ja päätöksiä sekä tunnistaa yrityksen menestykseen vaikuttavia tekijöitä strategisen markkinointiajattelun mukaisesti.

Content

Strateginen markkinointiajattelu ja sen osa-alueet liiketoimintastrategiassa
Uusien mahdollisuuksien tunnistaminen
Markkinoiden ja toimintaympäristöjen tuntemus liiketoiminnan kehittämisessä
Kilpailuedut
Brändi strategian osana
Innovaatiot ja innovatiivisuus liiketoiminnassa
Asiakas- ja markkinalähtöinen liiketoiminnan kehitys

Materials

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa / Reppu-opintojaksolla.

Execution methods

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa

Accomplishment methods

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa

Go back to top of page