SisältömarkkinointiLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LT00CW35
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
Sisältö
Sisältömarkkinointi, Sisältöstrategia
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan toteutusuunnitelmassa / opintojakson alussa.
Toteutustavat
Lähiopetus (monimuotoryhmillä voi sisältää myös Teams-opetusta)
MFAMK-moduli 2 osio Edukamussa
Suoritustavat
Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä
Pienryhmäharjoitukset
Sisällöntuotanto työelämälähtöiseen projektiin (yhteydessä Mediasuunnittelu-opintojaksoon)