Skip to main content

Content MarketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: LT00CW35

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.

Content

Sisältömarkkinointi, Sisältöstrategia
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka

Materials

Ilmoitetaan toteutusuunnitelmassa / opintojakson alussa.

Execution methods

Lähiopetus (monimuotoryhmillä voi sisältää myös Teams-opetusta)
MFAMK-moduli 2 osio Edukamussa

Accomplishment methods

Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä
Pienryhmäharjoitukset
Sisällöntuotanto työelämälähtöiseen projektiin (yhteydessä Mediasuunnittelu-opintojaksoon)

Go back to top of page