Content MarketingLaajuus (5 cr)
Course unit code: LT00CW35
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija osaa kehittää ja suunnitella yrityksen sosiaalisen median sisältöstrategian perustuen yrityksen markkinointistrategiaan.
Opiskelija osaa luoda strategian mukaisen sosiaalisen median sisältösuunnitelman ja tunnistaa sosiaalisessa mediassa toteutettavan markkinoinnin mahdollisuudet organisaation markkinointiviestinnän osana.
Opiskelija osaa tarkastella organisaation sisällöntuotantoa erilaisista teoreettisista ja eettisistä näkökulmista.
Content
Sisältömarkkinointi, Sisältöstrategia
Digitaalinen markkinointi
Sosiaalinen media markkinointikanavana
Erilaiset sisältömateriaalit
Seuranta, mittaus ja analytiikka
Materials
Ilmoitetaan toteutusuunnitelmassa / opintojakson alussa.
Execution methods
Lähiopetus (monimuotoryhmillä voi sisältää myös Teams-opetusta)
MFAMK-moduli 2 osio Edukamussa
Accomplishment methods
Harjoitusmateriaalit
Tuntitehtävät
Lopputehtävä
Pienryhmäharjoitukset
Sisällöntuotanto työelämälähtöiseen projektiin (yhteydessä Mediasuunnittelu-opintojaksoon)