Siirry suoraan sisältöön

Peliteknologia IIILaajuus (5 op)

Tunnus: TT00CB40

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Modernit grafiikkarajapinnat.

Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.

Sisältö

Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.

fi
Ilmoittautumisaika

30.12.2024 - 26.01.2025

Ajoitus

01.01.2025 - 31.07.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
  • Mikko Romppainen
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTV22SP
    TTV22SP

Tavoitteet

Modernit grafiikkarajapinnat.

Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.

Sisältö

Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.

Arviointiasteikko

0 - 5

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2023 - 31.12.2023

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Mikko Romppainen
  • Janne Remes
Ryhmät
  • TTV21SP
    TTV21SP

Tavoitteet

Modernit grafiikkarajapinnat.

Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.

Sisältö

Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.

Arviointiasteikko

0 - 5