Siirry suoraan sisältöön

Peliteknologia III (5op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB40-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.12.2025 - 26.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Mikko Romppainen
Janne Remes
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TT00CB40

Toteutuksella on 17 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 132 t 45 min.

Aika Aihe Tila
Ke 14.01.2026 klo 08:00 - 12:45
(4 t 45 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 21.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 28.01.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 04.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 11.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 18.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 25.02.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 11.03.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 18.03.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 01.04.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 08.04.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 15.04.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 22.04.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 29.04.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 06.05.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 13.05.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Ke 20.05.2026 klo 08:00 - 16:00
(8 t 0 min)
Peliteknologia I-III
TA11L151 TA11L151
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Modernit grafiikkarajapinnat.

Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.

Suoritustavat

Harjoitustyö + Dokumentaatio + Esitys

Sisältö

Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.

Siirry alkuun