Peliteknologia III (5op)
Toteutuksen tunnus: TT00CB40-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 30.12.2025 - 26.01.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.01.2026 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 17 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 132 t 45 min.
| Aika | Aihe | Tila |
|---|---|---|
|
Ke 14.01.2026 klo 08:00 - 12:45 (4 t 45 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 21.01.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 28.01.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 04.02.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 11.02.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 18.02.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 25.02.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 11.03.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 18.03.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 01.04.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 08.04.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 15.04.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 22.04.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 29.04.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 06.05.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 13.05.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
|
Ke 20.05.2026 klo 08:00 - 16:00 (8 t 0 min) |
Peliteknologia I-III |
TA11L151
TA11L151
|
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Modernit grafiikkarajapinnat.
Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.
Suoritustavat
Harjoitustyö + Dokumentaatio + Esitys
Sisältö
Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.