Hyötypelien tekniikat ja sovelluksetLaajuus (3 op)
Tunnus: TTVG002
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 26.10.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
Ryhmät
-
TTV23SPTTV23SP
Tavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 27.10.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
Ryhmät
-
TTV22SPTTV22SP
Tavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 29.10.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
Ryhmät
-
TTV21SPTTV21SP
Tavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 30.09.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 30.10.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
Ryhmät
-
TTV20SPTTV20SP
Tavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.