Siirry suoraan sisältöön

Hyötypelien tekniikat ja sovellukset (3 op)

Toteutuksen tunnus: TTVG002-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2025 - 26.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Niko Kinnunen
Ryhmät
TTV23SP
TTV23SP
Opintojakso
TTVG002

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 45 min.

Aika Aihe Tila
Ma 25.08.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 01.09.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 08.09.2025 klo 09:45 - 11:45
(2 t 0 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 15.09.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 22.09.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 29.09.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L115 DML TA11L115 DML
Ma 06.10.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L155 TA11L155
Ma 20.10.2025 klo 08:30 - 11:45
(3 t 15 min)
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011
TA11L115 DML TA11L115 DML
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.

Sisältö

Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.

Osaamistavoitteet

Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.

Sisältö

Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.

Siirry alkuun