Hyötypelien tekniikat ja sovellukset (3 op)
Toteutuksen tunnus: TTVG002-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
-
01.08.2025 - 26.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 24 t 45 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 25.08.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 01.09.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 08.09.2025 klo 09:45 - 11:45 (2 t 0 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 15.09.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 22.09.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 29.09.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Ma 06.10.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L155
TA11L155
|
Ma 20.10.2025 klo 08:30 - 11:45 (3 t 15 min) |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset TTVG002-3011 |
TA11L115 DML
TA11L115 DML
|
Tavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa ja toteuttaa hyötypelin itsenäisesti osoittaen erinomaista osaamista.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija tietää syvällisesti hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa soveltaen toteuttaa hyötypelin itsenäisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja.
Opiskelija osaa toteuttaa ohjatusti hyötypelin.
Osaamistavoitteet
Opiskelija tietää hyötypeleissä tarvittavia laitteistoja, tekniikoita ja työkaluja. Opiskelija osaa soveltaa jotakin peliteknologiaa hyötyohjelmissa tai toteuttaa hyötypelin.
Sisältö
Saatavilla olevat laitteistot ja tekniikat.
Hyötypeliprojektin määrittely, suunnittelu ja toteutus.