Peliteknologia IIILaajuus (5 op)
Tunnus: TT00CB40
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Modernit grafiikkarajapinnat.
Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.
Sisältö
Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.
Ilmoittautumisaika
30.12.2024 - 26.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettaja
- Mikko Romppainen
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTV22SPTTV22SP
Tavoitteet
Modernit grafiikkarajapinnat.
Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.
Sisältö
Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.
Arviointiasteikko
0 - 5
Ilmoittautumisaika
02.12.2023 - 31.12.2023
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Mikko Romppainen
- Janne Remes
Ryhmät
-
TTV21SPTTV21SP
Tavoitteet
Modernit grafiikkarajapinnat.
Opiskelija oppii käyttämään jotakin uutta grafiikkarajapintaa, kuten DirectX tai Vulcan. Opiskelija osaa hyödyntää rajapinnan tarjoamia toiminnallisuuksia demon/pelin/moottorin tekemiseen.
Sisältö
Itsenäinen työskentely ja harjoitustyön tekeminen.
Arviointiasteikko
0 - 5