TIETO- JA VIESTINTÄTEKNIIKAN KOULUTUS PELITEKNOLOGIA 2025: TTV25SP
Tunnus: TTV25SP
Kuvaus
Insinöörikoulutukset johtavat tekniikan ammattikorkeakoulututkintoon, josta käytetään insinöörin (AMK) nimikettä. Opintojen laajuus on 240 opintopistettä. Opinnot kestävät noin 4 vuotta.
Tieto- ja viestintätekniikan insinöörikoulutuksen suuntautumisena ovat peliteknologia ja älykkäät järjestelmät. Opiskelijat suuntautuvat ensimmäisen vuoden yhteisten opintojen jälkeen soveltuvuuden, taitojen ja opintomenestyksen perusteella. Opintoihin sisältyy 30 opintopisteen laajuinen harjoittelu, joka suoritetaan opiskeltavaan alaan liittyvissä tehtävissä yrityksissä tai yhteisöissä.
PELITEKNOLOGIA
Peliteknologian opinnoissa erikoistutaan ohjelmistosuunnitteluun ja opintojen pääpaino on pelimoottoreiden ja sulautettujen järjestelmien ohjelmoinnissa. Opiskelu on suurelta osin projektimuotoista. Projektiopinnoissa tehdään työelämälähtöisiä tai oman kiinnostuksen mukaisia peliprojekteja.
Lisätiedot
Peliteknologian koulutuksesta valmistuu ohjelmistoalan asiantuntijoita, jotka osaavat soveltaa osaamistaan pelialan lisäksi monilla muillakin teollisuuden aloilla. Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 | 2028-2029 | Syksy 2025 | Kevät 2026 | Syksy 2026 | Kevät 2027 | Syksy 2027 | Kevät 2028 | Syksy 2028 | Kevät 2029 | 1. / 2025 | 2. / 2025 | 3. / 2026 | 4. / 2026 | 1. / 2026 | 2. / 2026 | 3. / 2027 | 4. / 2027 | 1. / 2027 | 2. / 2027 | 3. / 2028 | 4. / 2028 | 1. / 2028 | 2. / 2028 | 3. / 2029 | 4. / 2029 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TTV25SP-1018 |
OPISKELUVALMIUDET
(Valitaan kaikki ) |
6 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CM42 | Opiskelu ammattikorkeakoulussa ja osaajana kehittyminen | 3 | 1 | 1 | 1 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.5 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | 0.3 | |||||||
TT00CM43 | Office kunnolla vauhtiin | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1019 |
TYÖELÄMÄN KIELI- JA VIESTINTÄTAIDOT
(Valitaan kaikki ) |
14 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CN21 | Asiantuntijaviestintä | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CN34 | English for Working life | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CC87 | Technical English | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CN35 | Svenska på jobbet | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1002 |
MATEMAATTIS-LUONNONTIETEELLISET OPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
16 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1003 |
MATEMATIIKKA
(Valitaan kaikki ) |
10 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTPM007 | Algebra | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTPM008 | Geometria | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BS42 | Differentiaali- ja integraalilaskenta | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1004 |
FYSIIKKA
(Valitaan kaikki ) |
6 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTPF006 | Fysiikka 1 | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM00 | Fysiikka 2 | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1005 |
OHJELMOINTI
(Valitaan kaikki ) |
9 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTAO006 | Ohjelmoinnin perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAO007 | Olio-ohjelmoinnin perusteet | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTAE007 | Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1006 |
ÄLYKÄS TEKNOLOGIA
(Valitaan kaikki ) |
32 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BL28 | Teknologiapaja 1 | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM02 | Digitaalitekniikka | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BB42 | Digitaalitekniikka laboraatiot | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM03 | Projektiopinnot 1 | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BM04 | Mikrokontrolleritekniikka | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BB45 | Analogiaelektroniikan perusteet | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
TT00BB46 | C++ ohjelmointi | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||
YY00BD89 | Liiketoimintaosaamisen perusteet | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE20 | Järjestelmä- ja käyttöliittymäsuunnittelu | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1007 |
PELIMOOTTORIT
(Valitaan kaikki ) |
26 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BT69 | C++ ohjelmointi 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||
TTAE009 | Pelituotannon perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAE008 | Johdanto pelimoottoriohjelmointiin | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAN011 | Grafiikkamoottorin ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAN013 | Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTAN014 | Tietorakenteet ja algoritmit | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TT00BB52 | Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CG43 | Peliteknologian projekti 1 | 6 | 6 | 6 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1008 |
PELITEKNOLOGIAN ASIANTUNTIJUUS
(Valitaan kaikki ) |
27 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTAN012 | Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTAP013 | Peliohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTAP012 | Pelien tekoäly | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE21 | Matematiikkaa ja fysiikkaa peliohjelmoijille | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE22 | Matematiikan ja fysiikan soveltaminen pelimoottoreissa | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CG44 | Peliteknologian projekti 2 | 10 | 10 | 10 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1009 |
PELITEKNOLOGIAN SOVELTAMINEN
(Valitaan kaikki ) |
35 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTVG002 | Hyötypelien tekniikat ja sovellukset | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||||||||||||||||
TTAW004 | Verkkopelien ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE23 | Qt-käyttöliittymäohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE24 | Simulaattoritekniikat ja -sovellukset | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE26 | Python-ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE27 | Koneoppimisen perusteet | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CE35 | Linux-ohjelmointi | 3 | 3 | 3 | 1.5 | 1.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CG45 | Peliteknologian projekti 3 | 6 | 6 | 6 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CT36 | Peliteknologian projekti 4 | 6 | 6 | 6 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1010 |
VAIHTOEHTOISET AMMATTIOPINNOT
(Valitaan yksi ) |
10 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1011 |
PELITEKNOLOGIAN SYVENTÄVÄT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CB38 | Peliteknologia I | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CB39 | Peliteknologia II | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CB40 | Peliteknologia III | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1012 |
ÄLYKKÄÄT JÄRJESTELMÄT
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BZ68 | Embedded Python Programming - H2C | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW60 | Web-sovelluskehitys | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CB44 | Linux OS | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1013 |
TEKOÄLY JA DATA-ANALYTIIKKA
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR26 | Syventävä verkkokurssi 1 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR27 | Syventävä verkkokurssi 2 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR28 | Syventävä verkkokurssi 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BR29 | Syventävä verkkokurssi 4 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BS18 | Syventävä verkkokurssi 5 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1015 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 15) |
15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BE12 | Pelikulttuuri | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP011 | Game Design I | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP014 | Game Design II | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP012 | Level Design | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BF58 | Game Design Research and Workshop | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTVP024 | Analyyttinen pelisuunnittelu | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CE33 | Uudet teknologiat ja älykkäät ratkaisut | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW54 | ICT-kesäprojekti I | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW56 | ICT-kesäprojekti II | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BW57 | ICT-kesäprojekti III | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||
TYW137 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||
KTWT228 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00BD83 | International Game Development Studies 1 | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CD96 | Johdatus supertietokoneisiin | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||
LT00BS01 | Tekoälyn (AI) perusteet | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1016 |
HARJOITTELU
(Valitaan kaikki ) |
30 | ||||||||||||||||||||||||||||
TTHH001 | Harjoittelu | 30 | 30 | 30 | 15 | 15 | ||||||||||||||||||||||||
TTV25SP-1020 |
TYÖELÄMÄN TUTKIMUS- JA KEHITTÄMISTAIDOT
(Valitaan kaikki ) |
20 | ||||||||||||||||||||||||||||
TT00CM44 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 | 5 | 5 | 2.5 | 2.5 | ||||||||||||||||||||||||
TT00CS51 | Opinnäytetyö | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Yhteensä | 240 | 61 | 61 | 63 | 30 | 30.5 | 30.5 | 30.5 | 30.5 | 33.5 | 29.5 | 30 | 0 | 16.8 | 13.8 | 15.3 | 15.3 | 18.3 | 12.3 | 15.3 | 15.3 | 18.3 | 15.3 | 14.8 | 14.8 | 15 | 15 | 0 | 0 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
TTV17SP_2017_kompetenssit
2022_KAMK_Yhteiset Kompetenssit
Suositus ammattikorkeakoulujen yhteisistä kompetensseista ja niiden soveltamisesta.
1.Oppimaan oppiminen
Valmistuva opiskelija tunnistaa osaamisensa ja oppimistapojensa vahvuuksia ja kehityskohteita sekä hyödyntää oppimisessaan yhteisöllisyyden ja digitalisaation mahdollisuuksia. |
Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
2.Työelämässä toimiminen
Valmistuva opiskelija omaa monipuoliset työelämävalmiudet ja osaa toimia alansa työyhteisöissä |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
3.Eettisyys
Valmistuva opiskelija toimii ammattialan eettisten periaatteiden ja arvojen mukaisesti huomioiden tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden periaatteet. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
4.Kestävä kehitys
Valmistuva opiskelija tuntee kestävän kehityksen periaatteet, edistää niiden toteutumista sekä toimii vastuullisesti ammattilaisena ja yhteiskunnan jäsenenä. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
5.Kansainvälisyys ja monikulttuurisuus
Valmistuva opiskelija osaa toimia monikulttuurisissa ja kansainvälisissä toimintaympäristöissä ja verkostoissa. |
Ei liitettyjä opintojaksoja |
6.Ennakoiva kehittäminen
Valmistuva opiskelija osaa kehittää oman alan tulevaisuutta ennakoivia ratkaisuja soveltaen olemassa olevaa tietoa sekä tutkimus-ja kehittämismenetelmiä. |
Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
Luokittelemattomat |
Opiskelu ammattikorkeakoulussa ja osaajana kehittyminen |
Office kunnolla vauhtiin |
Asiantuntijaviestintä |
English for Working life |
Technical English |
Svenska på jobbet |
Algebra |
Geometria |
Differentiaali- ja integraalilaskenta |
Fysiikka 1 |
Fysiikka 2 |
Ohjelmoinnin perusteet |
Olio-ohjelmoinnin perusteet |
Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus |
Teknologiapaja 1 |
Digitaalitekniikka |
Digitaalitekniikka laboraatiot |
Projektiopinnot 1 |
Mikrokontrolleritekniikka |
Analogiaelektroniikan perusteet |
C++ ohjelmointi |
Liiketoimintaosaamisen perusteet |
Järjestelmä- ja käyttöliittymäsuunnittelu |
C++ ohjelmointi 2 |
Pelituotannon perusteet |
Johdanto pelimoottoriohjelmointiin |
Grafiikkamoottorin ohjelmointi |
Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games |
Tietorakenteet ja algoritmit |
Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi |
Peliteknologian projekti 1 |
Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi |
Peliohjelmointi |
Pelien tekoäly |
Matematiikkaa ja fysiikkaa peliohjelmoijille |
Matematiikan ja fysiikan soveltaminen pelimoottoreissa |
Peliteknologian projekti 2 |
Hyötypelien tekniikat ja sovellukset |
Verkkopelien ohjelmointi |
Qt-käyttöliittymäohjelmointi |
Simulaattoritekniikat ja -sovellukset |
Python-ohjelmointi |
Koneoppimisen perusteet |
Linux-ohjelmointi |
Peliteknologian projekti 3 |
Peliteknologian projekti 4 |
Peliteknologia I |
Peliteknologia II |
Peliteknologia III |
Embedded Python Programming - H2C |
Web-sovelluskehitys |
Linux OS |
Syventävä verkkokurssi 1 |
Syventävä verkkokurssi 2 |
Syventävä verkkokurssi 3 |
Syventävä verkkokurssi 4 |
Syventävä verkkokurssi 5 |
Pelikulttuuri |
Game Design I |
Game Design II |
Level Design |
Game Design Research and Workshop |
Analyyttinen pelisuunnittelu |
Uudet teknologiat ja älykkäät ratkaisut |
ICT-kesäprojekti I |
ICT-kesäprojekti II |
ICT-kesäprojekti III |
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I |
Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen |
International Game Development Studies 1 |
Johdatus supertietokoneisiin |
Tekoälyn (AI) perusteet |
Harjoittelu |
Opinnäytetyö |
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) |
---|---|---|
TTV25SP-1018 |
OPISKELUVALMIUDET
(Valitaan kaikki) |
6 |
TT00CM42 | Opiskelu ammattikorkeakoulussa ja osaajana kehittyminen | 3 |
TT00CM43 | Office kunnolla vauhtiin | 3 |
TTV25SP-1019 |
TYÖELÄMÄN KIELI- JA VIESTINTÄTAIDOT
(Valitaan kaikki) |
14 |
TT00CN21 | Asiantuntijaviestintä | 4 |
TT00CN34 | English for Working life | 3 |
TT00CC87 | Technical English | 4 |
TT00CN35 | Svenska på jobbet | 3 |
TTV25SP-1002 |
MATEMAATTIS-LUONNONTIETEELLISET OPINNOT
(Valitaan kaikki) |
16 |
TTV25SP-1003 |
MATEMATIIKKA
(Valitaan kaikki) |
10 |
TTPM007 | Algebra | 3 |
TTPM008 | Geometria | 3 |
TT00BS42 | Differentiaali- ja integraalilaskenta | 4 |
TTV25SP-1004 |
FYSIIKKA
(Valitaan kaikki) |
6 |
TTPF006 | Fysiikka 1 | 3 |
TT00BM00 | Fysiikka 2 | 3 |
TTV25SP-1005 |
OHJELMOINTI
(Valitaan kaikki) |
9 |
TTAO006 | Ohjelmoinnin perusteet | 3 |
TTAO007 | Olio-ohjelmoinnin perusteet | 3 |
TTAE007 | Ohjelmistokehitysprosessi, versionhallinta ja testaus | 3 |
TTV25SP-1006 |
ÄLYKÄS TEKNOLOGIA
(Valitaan kaikki) |
32 |
TT00BL28 | Teknologiapaja 1 | 5 |
TT00BM02 | Digitaalitekniikka | 3 |
TT00BB42 | Digitaalitekniikka laboraatiot | 2 |
TT00BM03 | Projektiopinnot 1 | 5 |
TT00BM04 | Mikrokontrolleritekniikka | 5 |
TT00BB45 | Analogiaelektroniikan perusteet | 2 |
TT00BB46 | C++ ohjelmointi | 4 |
YY00BD89 | Liiketoimintaosaamisen perusteet | 3 |
TT00CE20 | Järjestelmä- ja käyttöliittymäsuunnittelu | 3 |
TTV25SP-1007 |
PELIMOOTTORIT
(Valitaan kaikki) |
26 |
TT00BT69 | C++ ohjelmointi 2 | 2 |
TTAE009 | Pelituotannon perusteet | 3 |
TTAE008 | Johdanto pelimoottoriohjelmointiin | 3 |
TTAN011 | Grafiikkamoottorin ohjelmointi | 3 |
TTAN013 | Mobiilipelien ohjelmointi / Programming Mobile Games | 3 |
TTAN014 | Tietorakenteet ja algoritmit | 3 |
TT00BB52 | Tietokantojen perusteet ja tietokantaohjelmointi | 3 |
TT00CG43 | Peliteknologian projekti 1 | 6 |
TTV25SP-1008 |
PELITEKNOLOGIAN ASIANTUNTIJUUS
(Valitaan kaikki) |
27 |
TTAN012 | Reaaliaikagrafiikan ohjelmointi | 3 |
TTAP013 | Peliohjelmointi | 3 |
TTAP012 | Pelien tekoäly | 3 |
TT00CE21 | Matematiikkaa ja fysiikkaa peliohjelmoijille | 5 |
TT00CE22 | Matematiikan ja fysiikan soveltaminen pelimoottoreissa | 3 |
TT00CG44 | Peliteknologian projekti 2 | 10 |
TTV25SP-1009 |
PELITEKNOLOGIAN SOVELTAMINEN
(Valitaan kaikki) |
35 |
TTVG002 | Hyötypelien tekniikat ja sovellukset | 3 |
TTAW004 | Verkkopelien ohjelmointi | 3 |
TT00CE23 | Qt-käyttöliittymäohjelmointi | 3 |
TT00CE24 | Simulaattoritekniikat ja -sovellukset | 5 |
TT00CE26 | Python-ohjelmointi | 3 |
TT00CE27 | Koneoppimisen perusteet | 3 |
TT00CE35 | Linux-ohjelmointi | 3 |
TT00CG45 | Peliteknologian projekti 3 | 6 |
TT00CT36 | Peliteknologian projekti 4 | 6 |
TTV25SP-1010 |
VAIHTOEHTOISET AMMATTIOPINNOT
(Valitaan yksi) |
10 |
TTV25SP-1011 |
PELITEKNOLOGIAN SYVENTÄVÄT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 |
TT00CB38 | Peliteknologia I | 5 |
TT00CB39 | Peliteknologia II | 5 |
TT00CB40 | Peliteknologia III | 5 |
TTV25SP-1012 |
ÄLYKKÄÄT JÄRJESTELMÄT
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 |
TT00BZ68 | Embedded Python Programming - H2C | 5 |
TT00BW60 | Web-sovelluskehitys | 5 |
TT00CB44 | Linux OS | 5 |
TTV25SP-1013 |
TEKOÄLY JA DATA-ANALYTIIKKA
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 |
TT00BR26 | Syventävä verkkokurssi 1 | 3 |
TT00BR27 | Syventävä verkkokurssi 2 | 3 |
TT00BR28 | Syventävä verkkokurssi 3 | 3 |
TT00BR29 | Syventävä verkkokurssi 4 | 3 |
TT00BS18 | Syventävä verkkokurssi 5 | 3 |
TTV25SP-1015 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 15) |
15 |
TT00BE12 | Pelikulttuuri | 3 |
KTVP011 | Game Design I | 3 |
KTVP014 | Game Design II | 3 |
KTVP012 | Level Design | 3 |
TT00BF58 | Game Design Research and Workshop | 3 |
KTVP024 | Analyyttinen pelisuunnittelu | 3 |
TT00CE33 | Uudet teknologiat ja älykkäät ratkaisut | 3 |
TT00BW54 | ICT-kesäprojekti I | 5 |
TT00BW56 | ICT-kesäprojekti II | 5 |
TT00BW57 | ICT-kesäprojekti III | 5 |
TYW137 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I | 10 |
KTWT228 | Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen | 15 |
TT00BD83 | International Game Development Studies 1 | 15 |
TT00CD96 | Johdatus supertietokoneisiin | 1 |
LT00BS01 | Tekoälyn (AI) perusteet | 2 |
TTV25SP-1016 |
HARJOITTELU
(Valitaan kaikki) |
30 |
TTHH001 | Harjoittelu | 30 |
TTV25SP-1020 |
TYÖELÄMÄN TUTKIMUS- JA KEHITTÄMISTAIDOT
(Valitaan kaikki) |
20 |
TT00CM44 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 |
TT00CS51 | Opinnäytetyö | 15 |