Siirry suoraan sisältöön

Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen ILaajuus (10 op)

Tunnus: KTWT062

Laajuus

10 op

Opetuskieli

  • suomi
  • englanti

Osaamistavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Janne Remes
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
  • Vesa Vaihoja
Ryhmät
  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe
  • TTK22SPTRaahe
    TTK22SPTRaahe
  • TTK22SPT
    TTK22SPT
  • TTK22SPO
    TTK22SPO
  • TTK22SPG
    TTK22SPG
  • TTK22SP
    TTK22SP
  • TTK22SPORaahe
    TTK22SPORaahe

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.