Projektiopinnot 1 - 2D peliLaajuus (6 op)
Tunnus: KTAD041
Laajuus
6 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.
Sisältö
Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Käytetään myös vertaisarviointia.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Lisätiedot
TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
20.03.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Antti Junttila
- Vesa Vaihoja
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK22SPGRaaheTTK22SPGRaahe
-
TTK22SPTRaaheTTK22SPTRaahe
-
TTK22SPORaaheTTK22SPORaahe
-
TTK22SPRaaheTTK22SPRaahe
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.
Sisältö
Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Käytetään myös vertaisarviointia.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 19.03.2023
Ajoitus
20.03.2023 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Joonas Muhonen
- Tommi Helin
Ryhmät
-
TTK22SPTTTK22SPT
-
TTK22SPOTTK22SPO
-
TTK22SPGTTK22SPG
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.
Sisältö
Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Käytetään myös vertaisarviointia.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
19.02.2022 - 20.03.2022
Ajoitus
21.03.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.
Sisältö
Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Käytetään myös vertaisarviointia.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 31.01.2022
Ajoitus
21.03.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Niko Kinnunen
- Joonas Muhonen
- Antti Junttila
- Tommi Helin
- Vesa Vaihoja
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK21SPTRaaTTK21SPTRaa
-
TTK21SPGTTK21SPG
-
TTK21SPTTK21SP
-
TTK21SPRaaheTTK21SPRaahe
-
TTK21SPTTTK21SPT
-
TTK21SPOTTK21SPO
-
TTK21SPORaaTTK21SPORaa
-
TTK21SPGRaaTTK21SPGRaa
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.
Sisältö
Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.
Käytetään myös vertaisarviointia.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.