Siirry suoraan sisältöön

Projektiopinnot 1 - 2D peliLaajuus (6 op)

Tunnus: KTAD041

Laajuus

6 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.

Sisältö

Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Käytetään myös vertaisarviointia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Lisätiedot

TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

20.03.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

6 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Antti Junttila
  • Vesa Vaihoja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe
  • TTK22SPTRaahe
    TTK22SPTRaahe
  • TTK22SPORaahe
    TTK22SPORaahe
  • TTK22SPRaahe
    TTK22SPRaahe

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.

Sisältö

Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Käytetään myös vertaisarviointia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 19.03.2023

Ajoitus

20.03.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

6 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Niko Kinnunen
  • Joonas Muhonen
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK22SPT
    TTK22SPT
  • TTK22SPO
    TTK22SPO
  • TTK22SPG
    TTK22SPG

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.

Sisältö

Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Käytetään myös vertaisarviointia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

19.02.2022 - 20.03.2022

Ajoitus

21.03.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

6 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.

Sisältö

Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Käytetään myös vertaisarviointia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

21.03.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

6 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Niko Kinnunen
  • Joonas Muhonen
  • Antti Junttila
  • Tommi Helin
  • Vesa Vaihoja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK21SPTRaa
    TTK21SPTRaa
  • TTK21SPG
    TTK21SPG
  • TTK21SP
    TTK21SP
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPT
    TTK21SPT
  • TTK21SPO
    TTK21SPO
  • TTK21SPORaa
    TTK21SPORaa
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelituotannon vaiheet. Opiskelija osaa tuottaa 2D grafiikkaa käyttävän pelidemon.

Sisältö

Opiskelijat muodostavat tiimit, jotka toteuttavat 2D pelidemon mille tahansa alustalle.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii pelikehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Käytetään myös vertaisarviointia.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli hän ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

TKI pisteet 6. Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.