Siirry suoraan sisältöön

Projektiopinnot 3 - 3D peliLaajuus (10 op)

Tunnus: TT00BL72

Laajuus

10 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.

Sisältö

Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.

Oppimateriaalit

Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

Lisätiedot

Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Niko Kinnunen
  • Janne Remes
  • Johanna Puirava
  • Marika Mustalahti
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK22SPT
    TTK22SPT
  • TTK22SPO
    TTK22SPO
  • TTK22SPG
    TTK22SPG
  • TTK22SP
    TTK22SP

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.

Sisältö

Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.

Arviointiasteikko

0 - 5

Esitietovaatimukset

Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2

Lisätiedot

Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Marika Mustalahti
  • Vesa Vaihoja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK22SPRaahe
    TTK22SPRaahe

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.

Sisältö

Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.

Opetusmenetelmät

Työpajatyöskentely ja kirjalliset tehtävät.

Arviointiasteikko

0 - 5

Hylätty (0)

Opintosuoritus hylätään mikäli opiskelija ei palauta vaadittuja tehtäviä.
Opintopisteitä vastaava tuntimäärä jää vajaaksi.
Laadultaan huonot palautustyöt voivat johtaa kurssin hylkäämiseen.

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on palauttanut kaikki kurssin vaaditut tehtävät ajoissa.
Opiskelija on noudattanut kurssin alussa tekemäänsä suunnitelmaa tai kykenee soveltamaan sitä muutosten tapahtuessa ja pysyy aikataulussa.
Opiskelija on dokumentoinut kurssin erinomaisesti.
Opiskelija on suorittanut opintopisteitä vastaavan tuntimäärän.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija on palauttanut kaikki kurssin vaaditut tehtävät ajoissa.
Opiskelija on noudattanut kurssin alussa tekemäänsä suunnittelmaa tai soveltanut sitä
Opiskelija on dokumentoinut kurssin hyvin.
Opiskelija on suorittanut opintopisteitä vastaavan tuntimäärän.

Arvioinnissa käytetään myös itse- ja vertaisarviointia.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija on palauttanut kaikki kurssin vaaditut tehtävät.
Opiskelija on dokumentoinut kurssin työt, mutta dokumentaatio jää vajaaksi.
Opiskelija on suorittanut opintopisteitä vastaavan tuntimäärän.

Arvioinnissa käytetään myös itse- ja vertaisarviointia.

Esitietovaatimukset

Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2

Lisätiedot

Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Antti Junttila
  • Kiia Aihkisalo
  • Vesa Vaihoja
Ryhmät
  • TTK21SPTRaa
    TTK21SPTRaa
  • TTK21SPRaahe
    TTK21SPRaahe
  • TTK21SPORaa
    TTK21SPORaa
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.

Sisältö

Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.

Arviointiasteikko

0 - 5

Esitietovaatimukset

Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2

Lisätiedot

Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Niko Kinnunen
  • Joonas Muhonen
  • Mikko Romppainen
  • Janne Remes
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK21SPG
    TTK21SPG
  • TTK21SPT
    TTK21SPT
  • TTK21SPO
    TTK21SPO

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.

Sisältö

Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.

Arviointiasteikko

0 - 5

Esitietovaatimukset

Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2

Lisätiedot

Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2022 - 30.09.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Niko Kinnunen
  • Joonas Muhonen
  • Mikko Romppainen
  • Antti Junttila
  • Tommi Helin
  • Vesa Vaihoja
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK20SPO
    TTK20SPO
  • TTK20SPT
    TTK20SPT
  • TTK20SP
    TTK20SP
  • TTK20SPGRaahe
    TTK20SPGRaahe
  • TTK20SPRaahe
    TTK20SPRaahe
  • TTK20SPTRaahe
    TTK20SPTRaahe
  • TTK20SPG
    TTK20SPG
  • TTK20SPORaahe
    TTK20SPORaahe

Tavoitteet

Opiskelija osaa tehdä tuotantotiimissä teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen, uusinta teknologiaa hyödyntävän pelin.

Sisältö

Opiskelijoista muodostuvat tuotantotiimit tekevät teknisesti vaativan ja visuaalisesti korkeatasoisen pelin ja julkaisevat pelin jossakin digitaalisessa kauppapaikassa.

Arviointiasteikko

0 - 5

Esitietovaatimukset

Projektiopinnot 1, Projektiopinnot 2

Lisätiedot

Muutoksia ja tarkennuksia voi tulla opettajilta.