Siirry suoraan sisältöön

3D AnimationLaajuus (3 op)

Tunnus: KTVP040

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.

Sisältö

Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Nick Sweetman
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK22SPG
    TTK22SPG

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.

Sisältö

Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

2D Animation

fi
Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 31.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.07.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Nick Sweetman
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.

Sisältö

Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

2D Animation

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK21SPGRaa
    TTK21SPGRaa

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.

Sisältö

Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

2D Animation

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2022 - 31.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK21SPG
    TTK21SPG

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.

Sisältö

Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

2D Animation

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Kiia Aihkisalo
Ryhmät
  • TTK20SPRaahe
    TTK20SPRaahe

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.

Sisältö

Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

2D Animation

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

01.01.2022 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Ope_pelituotanto Ope_pelituotanto
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • TTK20SP
    TTK20SP
  • TTK20SPG
    TTK20SPG

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää 3D animaation ja pelimoottoriin siirtämisen perusteet.

Sisältö

Yleiskatsaus 3D animaatioon.
Animaation taiteelliset periaatteet ja käsitteet
Yksinkertaisia animaatioita joissa käydään läpi esineiden käyttäytymistä liikkeessä, käyttäen ajamukaista 3D animointiohjelmistoa.
Ihmishahmon liikeanimaatioiden toteutus

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Esitietovaatimukset

2D Animation