Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminenLaajuus (2 cr)
Course unit code: AL00CX25
General information
- Credits
- 2 cr
Objective
The objectives of this course are that you will be able to:
✅ use the SOSTAC model to support marketing planning and implementation
✅ plan and carry out marketing activities based on the customer journey
Content
Basics of digital marketing planning
Digital marketing tools and channels
Generating sales through digital channels
Materials
Course materials will be indicated in Reppu.
Assessment criteria, approved/failed
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot: Osaat
✅ käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti
✅ kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet
Taidot: Osaat
✅ käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena
✅ toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla
✅ arvioida ja reflektoida omaa osaamistasi ja alan toimintatapoja
✅ toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä
Asenteet: Osaat toimia
✅ ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi
✅ ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
Further information
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.
Execution methods
Blended learning students attend classes either in person or online, as scheduled.
Accomplishment methods
Implementation of digital marketing through a practical development sprint