Skip to main content

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminenLaajuus (2 cr)

Course unit code: AL00CX25

General information


Credits
2 cr

Objective

The objectives of this course are that you will be able to:
✅ use the SOSTAC model to support marketing planning and implementation
✅ plan and carry out marketing activities based on the customer journey

Content

Basics of digital marketing planning
Digital marketing tools and channels
Generating sales through digital channels

Materials

Course materials will be indicated in Reppu.

Assessment criteria, approved/failed

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle

Tiedot: Osaat
✅ käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti
✅ kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet

Taidot: Osaat
✅ käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena
✅ toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla
✅ arvioida ja reflektoida omaa osaamistasi ja alan toimintatapoja
✅ toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä

Asenteet: Osaat toimia
✅ ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi
✅ ammattieettisten periaatteiden mukaisesti

Further information

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Execution methods

Blended learning students attend classes either in person or online, as scheduled.

Accomplishment methods

Implementation of digital marketing through a practical development sprint

Go back to top of page