Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminenLaajuus (2 op)
Opintojakson tunnus: AL00CX25
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 2 op
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että osaat
✅ käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena
✅ suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten
Sisältö
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot ja toimenpiteet
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa
Oppimateriaalit
Osoitettu Repussa
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Kriteerit hyväksytylle suoritukselle
Tiedot: Osaat
✅ käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti
✅ kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet
Taidot: Osaat
✅ käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena
✅ toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla
✅ arvioida ja reflektoida omaa osaamistasi ja alan toimintatapoja
✅ toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä
Asenteet: Osaat toimia
✅ ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi
✅ ammattieettisten periaatteiden mukaisesti
Lisätiedot
Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.
Toteutustavat
Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Monimuoto-opiskelijoilla on lähi- tai etäopetusta opetuksellisina ajankohtina lukujärjestyksen mukaisesti.
Suoritustavat
Käytännön kehityssprintin, digimarkkinoinnin toteuttaminen