Siirry suoraan sisältöön

Palveluiden markkinointi- ja myyntiosaaminenLaajuus (2 op)

Opintojakson tunnus: AL00CX25

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että osaat
✅ käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena
✅ suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä asiakkaan ostopolkuun peilaten

Sisältö

Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perusteet
Digitaalisen markkinoinnin keinot ja toimenpiteet
Myynnin luominen digitaalisissa kanavissa

Oppimateriaalit

Osoitettu Repussa

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Kriteerit hyväksytylle suoritukselle

Tiedot: Osaat
✅ käyttää keskeisiä käsitteitä asianmukaisesti
✅ kuvailla SOSTAC ja SIKS -mallien pääperiaatteet

Taidot: Osaat
✅ käyttää SOSTAC -mallia markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen tukena
✅ toteuttaa digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitä SIKS -mallin avulla
✅ arvioida ja reflektoida omaa osaamistasi ja alan toimintatapoja
✅ toimia itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä

Asenteet: Osaat toimia
✅ ryhmän jäsenenä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi
✅ ammattieettisten periaatteiden mukaisesti

Lisätiedot

Liiketoimintaosaamisen perusteet -opintojakso tulee olla suoritettuna ennen opintojakson aloitusta.

Toteutustavat

Kontaktiopetus ja itsenäinen työskentely
Monimuoto-opiskelijoilla on lähi- tai etäopetusta opetuksellisina ajankohtina lukujärjestyksen mukaisesti.

Suoritustavat

Käytännön kehityssprintin, digimarkkinoinnin toteuttaminen

Siirry alkuun