Skip to main content

Tourism Transport, Sales and Reservation ServicesLaajuus (5 cr)

Code: AM00BK94

Credits

5 op

Objective

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Content

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

en
Enrollment

02.07.2025 - 31.07.2025

Timing

01.08.2025 - 31.12.2025

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen
Groups
  • AMM24K
    AMM24K

Objective

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Content

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

en
Enrollment

19.08.2024 - 22.09.2024

Timing

01.08.2024 - 31.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
  • Mika Pietarinen
Groups
  • AMM23K
    AMM23K

Objective

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Content

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

en
Enrollment

01.08.2023 - 30.09.2023

Timing

01.08.2023 - 15.12.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen
Groups
  • AMA22S
    AMA22S
  • AMM22K
    AMM22K

Objective

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Content

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

en
Enrollment

23.08.2021 - 31.12.2022

Timing

01.08.2022 - 31.12.2022

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen
Groups
  • AMM21K
    AMM21K

Objective

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Content

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia