Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelutLaajuus (5 op)
Tunnus: AM00BK94
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Sisältö
Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia
Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Katja-Mari Kärkkäinen
- Mika Pietarinen
Ryhmät
-
AMM24KAMM24K
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Sisältö
Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia
Ilmoittautumisaika
19.08.2024 - 22.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Mika Pietarinen
Ryhmät
-
AMM23KAMM23K
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Sisältö
Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 15.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Katja-Mari Kärkkäinen
- Mika Pietarinen
Ryhmät
-
AMA22SAMA22S
-
AMM22KAMM22K
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Sisältö
Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia
Ilmoittautumisaika
23.08.2021 - 31.12.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Katja-Mari Kärkkäinen
- Mika Pietarinen
Ryhmät
-
AMM21KAMM21K
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.
Sisältö
Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia