Siirry suoraan sisältöön

Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelutLaajuus (5 op)

Tunnus: AM00BK94

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Sisältö

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

fi
Ilmoittautumisaika

02.07.2025 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2025 - 31.12.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMM24K
    AMM24K

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Sisältö

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

fi
Ilmoittautumisaika

19.08.2024 - 22.09.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMM23K
    AMM23K

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Sisältö

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

fi
Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 15.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMA22S
    AMA22S
  • AMM22K
    AMM22K

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Sisältö

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia

fi
Ilmoittautumisaika

23.08.2021 - 31.12.2022

Ajoitus

01.08.2022 - 31.12.2022

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen
Ryhmät
  • AMM21K
    AMM21K

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnan periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Sisältö

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää erinomaisesti kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tuntee hyvin ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen
matkailun klusterissa. Opiskelija tietää ja osaa hyödyntää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää tyydyttävästi kuljetusten, myynnin, varauspalveluiden sekä jakelukanavien merkityksen matkailun klusterissa. Opiskelija tietää sosiaalisen median tärkeimpiä sovelluksia