Laatutyö matkailualallaLaajuus (2 op)
Tunnus: AM00CT03
Laajuus
2 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelijan ymmärrys laadunhallinnasta matkailualalla syvenee ja hän saa valmiudet soveltaa laatutyön periaatteita ja menetelmiä matkailualan organisaatioissa. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen laadunhallintaprosesseja ymmärtäen niiden merkityksen palveluiden laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittämisessä.
Sisältö
- Laatutyön menetelmät ja työkalut
- Laatutyön suunnittelu ja toteutus matkailualan yrityksissä
- STF-polku
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Hyväksytty
Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla matkailualan laatutyökaluja ja sertifikaatteja sekä ymmärtää laatutyön merkityksen matkailuyritykselle.
Hylätty
Opiskelija ei tunnista matkailualan laatutyökaluja tai sertifikaatteja eikä hahmota laatutyön merkitystä matkailuyritykselle.
Ilmoittautumisaika
02.12.2025 - 31.12.2025
Ajoitus
01.01.2026 - 31.05.2026
Opintopistemäärä
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Anne Määttä
Ryhmät
-
AMM25KAMM25K
Tavoitteet
Opiskelijan ymmärrys laadunhallinnasta matkailualalla syvenee ja hän saa valmiudet soveltaa laatutyön periaatteita ja menetelmiä matkailualan organisaatioissa. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen laadunhallintaprosesseja ymmärtäen niiden merkityksen palveluiden laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittämisessä.
Sisältö
- Laatutyön menetelmät ja työkalut
- Laatutyön suunnittelu ja toteutus matkailualan yrityksissä
- STF-polku
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Hyväksytty
Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla matkailualan laatutyökaluja ja sertifikaatteja sekä ymmärtää laatutyön merkityksen matkailuyritykselle.
Hylätty
Opiskelija ei tunnista matkailualan laatutyökaluja tai sertifikaatteja eikä hahmota laatutyön merkitystä matkailuyritykselle.