Siirry suoraan sisältöön

Laatutyö matkailualallaLaajuus (2 op)

Tunnus: AM00CT03

Laajuus

2 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelijan ymmärrys laadunhallinnasta matkailualalla syvenee ja hän saa valmiudet soveltaa laatutyön periaatteita ja menetelmiä matkailualan organisaatioissa. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen laadunhallintaprosesseja ymmärtäen niiden merkityksen palveluiden laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittämisessä.

Sisältö

- Laatutyön menetelmät ja työkalut
- Laatutyön suunnittelu ja toteutus matkailualan yrityksissä
- STF-polku

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Hyväksytty
Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla matkailualan laatutyökaluja ja sertifikaatteja sekä ymmärtää laatutyön merkityksen matkailuyritykselle.

Hylätty
Opiskelija ei tunnista matkailualan laatutyökaluja tai sertifikaatteja eikä hahmota laatutyön merkitystä matkailuyritykselle.

fi
Ilmoittautumisaika

02.12.2025 - 31.12.2025

Ajoitus

01.01.2026 - 31.05.2026

Opintopistemäärä

2 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Suomi
Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Anne Määttä
Ryhmät
  • AMM25K
    AMM25K

Tavoitteet

Opiskelijan ymmärrys laadunhallinnasta matkailualalla syvenee ja hän saa valmiudet soveltaa laatutyön periaatteita ja menetelmiä matkailualan organisaatioissa. Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen laadunhallintaprosesseja ymmärtäen niiden merkityksen palveluiden laadun ja asiakastyytyväisyyden kehittämisessä.

Sisältö

- Laatutyön menetelmät ja työkalut
- Laatutyön suunnittelu ja toteutus matkailualan yrityksissä
- STF-polku

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Hyväksytty
Opiskelija osaa nimetä ja kuvailla matkailualan laatutyökaluja ja sertifikaatteja sekä ymmärtää laatutyön merkityksen matkailuyritykselle.

Hylätty
Opiskelija ei tunnista matkailualan laatutyökaluja tai sertifikaatteja eikä hahmota laatutyön merkitystä matkailuyritykselle.