Digitaalisen viestinnän keinot ja johtaminenLaajuus (5 op)
Tunnus: LT00CM72
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tunnistaa digitalisaation vaikutukset esihenkilötyöhön
Opiskelija tuntee sisäisen viestinnän tärkeimmät kanavat ja viestintävälineet
Opiskelija osaa hyödyntää työssään digitaalista viestintää
Opiskelija tuntee tärkeimmät sosiaalisen median kanavat ja osaa rakentaa positiivista työnantajakuvaa valituissa kanavissa.
Sisältö
Digitalisaation vaikutukset esihenkilön työssä
Sisäinen viestintä johtamisen työkaluna
Digitaaliset sisäisen viestinnän kanavat
Sosiaalinen media viestintäympäristönä
Työnantajakuvan rakentaminen ja maineriskiin varautuminen digitaalisissa kanavissa.
Oppimateriaalit
Juholin E. Communicare!
Kananen J. Sosiaalinen media markkinointiympäristönä
Keronen & Tanni. Sisältöstrategia
Ym. opettajan mainitsema lähdemateriaali
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa viestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset digitaaliset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri esihenkilöviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa viestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset digitaaliset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri esihenkilöviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset digitaaliset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri esihenkilöviestinnän osa-alueissa.