Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM25S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM24S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM23S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM22S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS (AYM21S)
MATKAILUALAN KEHITTÄMISEN JA JOHTAMISEN KOULUTUS 2020 YAMK
Enrollment
01.01.2024 - 31.08.2024
Timing
01.08.2024 - 15.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
RDI portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
KAMK Master School
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Master’s Degree in Sports Leadership and Development
- MASTER´S DEGREE IN BUSINESS MANAGEMENT
- Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
Teachers
- Arto Heikkinen
Scheduling groups
- Avoin AMK 1 (Size: 5. Open UAS: 5.)
Groups
-
SJY23SSJY23S
-
LYL23SLYL23S
-
LYL23SVLYL23SV
-
SYT23SSYT23S
-
TLY23STLY23S
-
AYM23SAYM23S
-
AAMKAvoin AMK
-
ALY23SALY23S
Small groups
- Open UAS 1
Objective
Opintojakson pääteemana on matkailupalveluiden laadukas ja vastuullinen asiakaslähtöinen kehittäminen. Opintojakson aikana perehdytään matkailualan ajankohtaisiin ilmiöihin ja sovelletaan tietoa asiakaslähtöisen tuotteistamisen viitekehykseen matkailupalvelun erityispiirteet huomioiden. Lisäksi opintojaksolla opitaan arvioimaan ja kehittämään omaa asiantuntijuutta.
Content
Matkailupalvelujen kehittäminen, tuotteistaminen ja palvelun kehittämisen prosessit.
Asiakaslähtöisen kehittämisen eri osa-alueet osana palvelun kehittämisen prosessia.
Palveluosaamisen arvioiminen ja kehittäminen.
Materials
Annetaan opintojakson alussa.
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa kriittisesti analysoida ja arvioida matkailupalvelujen kehittämisprosesseja asiakaslähtöisyyden ja prosessin toimivuuden näkökulmasta. Hän osaa kehittää organisaation strategiaan pohjautuvia asiakaslähtöisiä ja vastuullisia matkailupalveluja analyysin perusteella. Hän osaa arvioida ja kehittää omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osaa analysoida ja arvioida asiakaslähtöisiä matkailupalveluita. Hän osaa löytää malleja palveluiden kehittämiseksi ja esittää niistä pohjalta suunnitelmia matkailupalveluja tuottaville yrityksille tai organisaatioille. Hän ymmärtää ja osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tunnistaa matkailupalvelujen asiakaslähtöisiä kehittämistarpeita. Hän osaa esittää niihin ratkaisuja. Hän tunnistaa omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa.
Enrollment
01.08.2024 - 31.12.2024
Timing
17.03.2025 - 31.05.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
KAMK Master School
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
Teachers
- Katri Takala
- Master Opex Virtuaali Master Opex Virtuaali
- Perttu Huusko
Groups
-
AYM24SAYM24S
-
TLY24STLY24S
-
LYL24SVLYL24SV
-
SJY24SSJY24S
-
LYL24SLYL24S
-
ALY24SALY24S
-
SYT24SSYT24S
Objective
Student
- understands the possibilities of collecting, applying and utilizing exercise and well-being data
- can evaluate user-oriented and health-promoting technological solutions in different contexts of sports and wellness services
- knows how to define different service needs
- knows how to evaluate and develop services and functions in a multidisciplinary group from the point of view of customer orientation and customer well-being
Content
Sports and well-being data and its utilization (collection and analysis)
Different solutions of sports and wellness technology to support well-being
Service needs related to sports and well-being
Data-based sports and wellness services
Ethical questions
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija osaa arvioida liikunta-ja hyvnvointidatan soveltamisen mahdollisuuksia sekä tietää terveyttä edistäviä teknologisia ratkaisuja erilaisissa konteksteissa. Hän osaa kartoittaa erilaisia palvelutarpeita ja tuottaa ratkaisuja organisaatioiden ja yritysten liikunta- ja hyvinvointipalvelujen kehittämiseksi. Hän osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa liittyen liikuntadatan hyödyntämiseen aihepiirin tiimoilta.
Further information
Reported in Reppu
Enrollment
15.02.2025 - 16.03.2025
Timing
17.03.2025 - 31.05.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
KAMK Master School
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Master’s Degree in Tourism Leadership and Development
Scheduling groups
- KAMK avoin 1 (Size: 5. Open UAS: 5.)
Groups
-
AAMKAvoin AMK
Small groups
- KAMK Open UAS 1
Objective
Student
- understands the possibilities of collecting, applying and utilizing exercise and well-being data
- can evaluate user-oriented and health-promoting technological solutions in different contexts of sports and wellness services
- knows how to define different service needs
- knows how to evaluate and develop services and functions in a multidisciplinary group from the point of view of customer orientation and customer well-being
Content
Sports and well-being data and its utilization (collection and analysis)
Different solutions of sports and wellness technology to support well-being
Service needs related to sports and well-being
Data-based sports and wellness services
Ethical questions
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija osaa arvioida liikunta-ja hyvnvointidatan soveltamisen mahdollisuuksia sekä tietää terveyttä edistäviä teknologisia ratkaisuja erilaisissa konteksteissa. Hän osaa kartoittaa erilaisia palvelutarpeita ja tuottaa ratkaisuja organisaatioiden ja yritysten liikunta- ja hyvinvointipalvelujen kehittämiseksi. Hän osaa arvioida omat asiantuntijuuden kehittämistarpeensa liittyen liikuntadatan hyödyntämiseen aihepiirin tiimoilta.
Further information
Reported in Reppu