Visual Effects and LightingLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: TT00CB86
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat
Sisältö
Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Pakolliset edeltävät opintojaksot
- Basics of 2D Game Graphics
- Introduction to 3D modeling
Suositeltavat edeltävät opintojaksot
- Peliohjelmointi I
- 2D Animation
- 3D Animation