Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteetLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00CV95

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee asiakaslähtöisen markkinoinnin peruskäsitteet ja osaaarvioida organisaation kannattavan liiketoiminnan edellytyksiä markkinoinnillisesta näkökulmasta. Lisäksi opiskelija saa valmiudet tunnistaa organisaation markkinointitoimintoja ja kilpailukykyyn vaikuttavia keinoja.

Sisältö

Markkinoinnin peruskäsitteet
Markkinointiajattelun kehittyminen
Markkinoinnin toimintaympäristöt
Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi
Markkinoinnin kilpailukeinovalikoima
Myynnin ja asiakassuhdeajattelun perusteet

Oppimateriaalit

Luentomateriaali on Repussa. Oppikirja on Bergström & Leppänen. 2016 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi.Saatavana KAMK:n kirjastossa painettuna sekä e-kirjana.

Toteutustavat

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Suoritustavat

Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.

Siirry alkuun