Markkinoinnin perusteetLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LT00CV95
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee asiakaslähtöisen markkinoinnin peruskäsitteet ja osaaarvioida organisaation kannattavan liiketoiminnan edellytyksiä markkinoinnillisesta näkökulmasta. Lisäksi opiskelija saa valmiudet tunnistaa organisaation markkinointitoimintoja ja kilpailukykyyn vaikuttavia keinoja.
Sisältö
Markkinoinnin peruskäsitteet
Markkinointiajattelun kehittyminen
Markkinoinnin toimintaympäristöt
Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi
Markkinoinnin kilpailukeinovalikoima
Myynnin ja asiakassuhdeajattelun perusteet
Oppimateriaalit
Luentomateriaali on Repussa. Oppikirja on Bergström & Leppänen. 2016 (tai uudempi). Yrityksen asiakasmarkkinointi.Saatavana KAMK:n kirjastossa painettuna sekä e-kirjana.
Toteutustavat
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.
Suoritustavat
Ilmoitetaan toteutussuunnitelmassa.