Siirry suoraan sisältöön

KampanjasuunnitteluLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LT00CW37

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää kohderyhmälle suunnatun kampanjan suunnittelun perusteet ja osaa toteuttaa kannattavan kampanjan.
Opiskelija osaa valita oikeat markkinointiviestinnän ja mainonnan kanavat sekä budjetoida kampanjan tavoitteen mukaisesti.
Hän osaa toteuttaa tavoitteisiin soveltuvan tuotannon, ja osaa luoda tarkoituksenmukaista kuva-, video-, ääni- ja tekstisisältöä.
Hän ymmärtää saavutettavuuden vaatimukset ja vastuullisen mainonnan kriteerit käytännön sisältösuunnittelussa.

Sisältö

Markkinointikampanjan suunnittelu, toteutus ja arviointi
Tapahtumamarkkinointi ja lyhytkestoisen kampanjan projektisuunnitelma
Markkinointiviestinnän ja sisältömarkkinoinnin projektitoteutus
Kohderyhmälähtöinen sisältöjen suunnittelu ja toteutus
Kannattavan kampanjan mittarit ja seuranta
Vastuullinen näkyvyyden kehittäminen

Oppimateriaalit

Sisältömarkkinointi ja mediasuunnittelu opintojaksojen teoriamateriaalit sekä kampanjasuunnittelun mallit
Toimeksiantajan toimialakohtainen taustamateriaali

Lisätiedot

Opintojaksolla suoritettava työelämälähtöinen projekti voi vaihdella toimeksiantajan tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.

Toteutustavat

Projektityö
Pienryhmätyöskentely
Opettajan lähiohjaus
Toimeksiantajan tavoitteet ja työn mittarit

Suoritustavat

Opintojaksolla suoritetaan työelämälähtöinen projekti toimeksiantajan näkyvyyden kehittämiseksi.
Työ toteutetaan toiminnallisena oppimisprojektina ja nivoutuu sisältömarkkinoinnin ja mediasuunnittelu -opintojaksojen osaksi.

Siirry alkuun