Campaign PlanningLaajuus (5 cr)
Course unit code: LT00CW37
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija ymmärtää kohderyhmälle suunnatun kampanjan suunnittelun perusteet ja osaa toteuttaa kannattavan kampanjan.
Opiskelija osaa valita oikeat markkinointiviestinnän ja mainonnan kanavat sekä budjetoida kampanjan tavoitteen mukaisesti.
Hän osaa toteuttaa tavoitteisiin soveltuvan tuotannon, ja osaa luoda tarkoituksenmukaista kuva-, video-, ääni- ja tekstisisältöä.
Hän ymmärtää saavutettavuuden vaatimukset ja vastuullisen mainonnan kriteerit käytännön sisältösuunnittelussa.
Content
Markkinointikampanjan suunnittelu, toteutus ja arviointi
Tapahtumamarkkinointi ja lyhytkestoisen kampanjan projektisuunnitelma
Markkinointiviestinnän ja sisältömarkkinoinnin projektitoteutus
Kohderyhmälähtöinen sisältöjen suunnittelu ja toteutus
Kannattavan kampanjan mittarit ja seuranta
Vastuullinen näkyvyyden kehittäminen
Materials
Sisältömarkkinointi ja mediasuunnittelu opintojaksojen teoriamateriaalit sekä kampanjasuunnittelun mallit
Toimeksiantajan toimialakohtainen taustamateriaali
Further information
Opintojaksolla suoritettava työelämälähtöinen projekti voi vaihdella toimeksiantajan tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti.
Execution methods
Projektityö
Pienryhmätyöskentely
Opettajan lähiohjaus
Toimeksiantajan tavoitteet ja työn mittarit
Accomplishment methods
Opintojaksolla suoritetaan työelämälähtöinen projekti toimeksiantajan näkyvyyden kehittämiseksi.
Työ toteutetaan toiminnallisena oppimisprojektina ja nivoutuu sisältömarkkinoinnin ja mediasuunnittelu -opintojaksojen osaksi.