Siirry suoraan sisältöön

Visual Effects and LightingLaajuus (3 op)

Tunnus: TT00CB86

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat

Sisältö

Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

fi
Ilmoittautumisaika

17.04.2023 - 30.04.2023

Ajoitus

20.03.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • VAPVAL2024
    VAPVAL2024

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat

Sisältö

Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

fi
Ilmoittautumisaika

11.04.2022 - 24.04.2022

Ajoitus

20.03.2023 - 31.05.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • VAPVAL2023
    VAPVAL2023

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat

Sisältö

Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

fi
Ilmoittautumisaika

12.04.2021 - 31.01.2022

Ajoitus

21.03.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Opettaja
  • Tommi Helin
Ryhmät
  • VAPVAL2022
    VAPVAL2022

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat

Sisältö

Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

On läsnä, palauttaa tehtävät.