Visual Effects and LightingLaajuus (3 op)
Tunnus: TT00CB86
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat
Sisältö
Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 30.04.2023
Ajoitus
20.03.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
VAPVAL2024VAPVAL2024
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat
Sisältö
Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Ilmoittautumisaika
11.04.2022 - 24.04.2022
Ajoitus
20.03.2023 - 31.05.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
VAPVAL2023VAPVAL2023
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat
Sisältö
Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Ilmoittautumisaika
12.04.2021 - 31.01.2022
Ajoitus
21.03.2022 - 31.05.2022
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Opettaja
- Tommi Helin
Ryhmät
-
VAPVAL2022VAPVAL2022
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää pelimoottorien visuaalisten efektien ja valaistusten perusteet, tyypillismmät tuotantotavat ja optimointitekniikat
Sisältö
Yleiskatsaus visuaalisten efektien tuotantoon
Visuaalisten efektien tuotantotavat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Peliympäristön valaistustekniikaat nykyaikaisessa pelimoottorissa
Visuaalisten efektien ja valaistuksen uudet suuntaukset
Optimointitekniikat
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
On läsnä, palauttaa tehtävät.