Strateginen suunnitteluLaajuus (3 op)
Tunnus: KILA033
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää strategisen johtamisen ajattelua ja osaa käyttää strategisen suunnittelun menetelmiä liiketoiminnan tai organisaatioiden kehittämisessä.
Sisältö
Strateginen johtaminen käsitteenä, strateginen suunnittelu prosessina, strategioiden toimeenpano.
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit ilmoitetaan ja /tai ovat saatavilla Repussa.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvailla strategisen suunnittelun käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti.
Opiskelija kykenee vertaamaan laaja-alaisesti strategisen suunnittelun menetelmiä ja elementtejä esimerkkiyritykseen sekä reflektoimaan oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan strategisen suunnittelun käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista.
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä esimerkkiyritykseen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista.
Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin.
Ilmoittautumisaika
01.01.2025 - 30.11.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.12.2025
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Hannele Siipola
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää strategisen johtamisen ajattelua ja osaa käyttää strategisen suunnittelun menetelmiä liiketoiminnan tai organisaatioiden kehittämisessä.
Sisältö
Strateginen johtaminen käsitteenä, strateginen suunnittelu prosessina, strategioiden toimeenpano.
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit ilmoitetaan ja /tai ovat saatavilla Repussa.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvailla strategisen suunnittelun käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti.
Opiskelija kykenee vertaamaan laaja-alaisesti strategisen suunnittelun menetelmiä ja elementtejä esimerkkiyritykseen sekä reflektoimaan oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan strategisen suunnittelun käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista.
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä esimerkkiyritykseen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista.
Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
- Suomi
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää strategisen johtamisen ajattelua ja osaa käyttää strategisen suunnittelun menetelmiä liiketoiminnan tai organisaatioiden kehittämisessä.
Sisältö
Strateginen johtaminen käsitteenä, strateginen suunnittelu prosessina, strategioiden toimeenpano.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvailla strategisen suunnittelun käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti.
Opiskelija kykenee vertaamaan laaja-alaisesti strategisen suunnittelun menetelmiä ja elementtejä esimerkkiyritykseen sekä reflektoimaan oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan strategisen suunnittelun käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista.
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä esimerkkiyritykseen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista.
Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin.
Ilmoittautumisaika
22.03.2024 - 31.07.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Hannele Siipola
Ryhmät
-
VAPVAL2024VAPVAL2024
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää strategisen johtamisen ajattelua ja osaa käyttää strategisen suunnittelun menetelmiä liiketoiminnan tai organisaatioiden kehittämisessä.
Sisältö
Strateginen johtaminen käsitteenä, strateginen suunnittelu prosessina, strategioiden toimeenpano.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvailla strategisen suunnittelun käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti.
Opiskelija kykenee vertaamaan laaja-alaisesti strategisen suunnittelun menetelmiä ja elementtejä esimerkkiyritykseen sekä reflektoimaan oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan strategisen suunnittelun käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista.
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä esimerkkiyritykseen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista.
Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin.
Ilmoittautumisaika
17.04.2023 - 30.04.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Hannele Siipola
Ryhmät
-
VAPVAL2023VAPVAL2023
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää strategisen johtamisen ajattelua ja osaa käyttää strategisen suunnittelun menetelmiä liiketoiminnan tai organisaatioiden kehittämisessä.
Sisältö
Strateginen johtaminen käsitteenä, strateginen suunnittelu prosessina, strategioiden toimeenpano.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvailla strategisen suunnittelun käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti.
Opiskelija kykenee vertaamaan laaja-alaisesti strategisen suunnittelun menetelmiä ja elementtejä esimerkkiyritykseen sekä reflektoimaan oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan strategisen suunnittelun käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista.
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä esimerkkiyritykseen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista.
Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin.
Ilmoittautumisaika
01.12.2021 - 31.01.2022
Ajoitus
01.01.2022 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hannele Siipola
- Päivi Auno
Ryhmät
-
LLM19SLLM19S
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää strategisen johtamisen ajattelua ja osaa käyttää strategisen suunnittelun menetelmiä liiketoiminnan tai organisaatioiden kehittämisessä.
Sisältö
Strateginen johtaminen käsitteenä, strateginen suunnittelu prosessina, strategioiden toimeenpano.
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa kuvailla strategisen suunnittelun käsitteiden ja elementtien sisältöjä monipuolisesti ja asiantuntevasti.
Opiskelija kykenee vertaamaan laaja-alaisesti strategisen suunnittelun menetelmiä ja elementtejä esimerkkiyritykseen sekä reflektoimaan oppimaansa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan strategisen suunnittelun käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja kokonaisuuksien jäsentäminen on loogista.
Opiskelija osaa hyödyntää ja soveltaa keskeisiä pääkäsitteitä ja –elementtejä esimerkkiyritykseen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija kykenee pääpiirteissään kuvaamaan aihealueen peruskäsitteet ja niiden sisällöt. Aihealueen kokonaisuuden hahmottaminen ja käsitteiden käyttö on puutteellista.
Opiskelija hyödyntää tehtävänratkaisussa tarvittavia käsitteitä jossain määrin, käsitteiden käyttö sovellustehtävissä onnistuu joiltain osin.