Peliohjelmointi I (4 op)
Toteutuksen tunnus: KTAD030-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2021 - 31.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2022 - 20.03.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Niko Kinnunen
- Ryhmät
-
TTK21SPGTTK21SPG
-
TTK21SPTTK21SP
-
TTK21SPTTTK21SPT
-
TTK21SPOTTK21SPO
- Opintojakso
- KTAD030
Toteutukselle KTAD030-3010 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
XNA:n tai Unity3D:n peruskäyttö
Pelimekaniikan ohjelmointi
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
XNA:n tai Unity3D:n peruskäyttö
Pelimekaniikan ohjelmointi
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet