Marketing Planning (3op)
Toteutuksen tunnus: LB00CD27-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.12.2021 - 31.01.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2022 - 31.05.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Bachelor’s Degree in International Business
Toteutukselle Marketing Planning LB00CD27-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Students will know the elements of the marketing mix and understands the importance of customer relationship thinking and customer satisfaction as a part of profitable business operations. Students will be able to do the analysis and planning of marketing as well as understands the basic relationship marketing.
Sisältö
Elements of the marketing mix
Pricing decisions as a competitive tools
Marketing process and analysis
Marketing planning
Relationship marketing
Customer service relationship development and profitability