Tourism Services Sales Processes (5 op)
Toteutuksen tunnus: AT00BH40-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.12.2023 - 31.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2024 - 31.05.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Bachelor’s Degree in Tourism
Arviointiasteikko
0 - 5
Sisällön jaksotus
As advised in Moodle
Tavoitteet
The students will be proficient in planning and implementing tourism service sales processes in practice to gain the best results for a tourism company.
Sisältö
Tourism service sales processes, channels, target groups, selling, sales management, sales results
Aika ja paikka
According to schedule
Oppimateriaalit
Available on Moodle
Opetusmenetelmät
Contact teaching including a mix of lectures and practical workshops, as well as group work and individual assignments
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Guest lectures
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Not available
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
135h of student work including attending lectures, workshops, group and individual assignments
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
The students are familiar with the basics of planning and implementing a tourism company’s customer-oriented sales processes.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
The students are familiar with the basics of planning and implementing a tourism company’s customer-oriented sales processes. They are able to apply these processes as part of the company’s operations.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The students are able to carry out and assess the planning and implementation of a tourism company’s customer-oriented sales processes. They are able to apply these processes as part of the company’s operations in practice.