Siirry suoraan sisältöön

Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelut (5 op)

Toteutuksen tunnus: AM00BH01-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 29.10.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Matkailun koulutus

Opettaja

  • Katja-Mari Kärkkäinen
  • Mika Pietarinen

Ryhmät

  • AMA22S
    AMA22S
  • 28.08.2023 12:30 - 14:00, Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelut AM00BH01-3006
  • 04.09.2023 12:30 - 14:00, Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelut AM00BH01-3006
  • 11.09.2023 12:30 - 14:00, Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelut AM00BH01-3006
  • 18.09.2023 12:30 - 14:00, Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelut AM00BH01-3006
  • 02.10.2023 08:15 - 09:45, Vieraileva luennoitsija_Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelut AM00BH01-3006
  • 23.10.2023 12:30 - 14:00, Matkailun kuljetus-, myynti- ja varauspalvelut AM00BH01-3006

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Sisältö

Saavutettavuus ja kuljetusten merkitys
Eri kuljetusmuodot – lento-, laiva-, rautatie-, maantie
Matkailupalvelujen jakelujärjestelmät ja toimijat
Matkailun sähköinen liiketoiminta
Sosiaalisen median hyödyntäminen

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija ymmärtää kiitettävästi matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa syvällisesti kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy kiitettävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää kiitettävästi sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija ymmärtää hyvin matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa hyvin kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy hyvin matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää hyvin sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija ymmärtää matkustajakuljetusten merkityksen matkailun klusterissa. Hän hahmottaa tyydyttävästi kuljetuspalveluiden tarpeellisuuden matkailupalveluiden saatavuuden kannalta. Opiskelija perehtyy tyydyttävästi matkailualan kannalta keskeisiin myynti- ja varauspalveluihin. Hän ymmärtää sähköisen liiketoiminnen periaatteet ja sen merkityksen matkailussa.