Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I (10op)
Toteutuksen tunnus: KTWT062-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 11.04.2022 - 24.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 06.06.2022 - 22.07.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Opettajat
- Janne Remes
- Kiia Aihkisalo
- Vesa Vaihoja
- Opintojakso
- KTWT062
Toteutukselle Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I KTWT062-3010 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-24.7.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.