Siirry suoraan sisältöön

Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I (10 op)

Toteutuksen tunnus: KTWT062-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.04.2022 - 24.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.06.2022 - 22.07.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
englanti
suomi
Opettajat
Janne Remes
Kiia Aihkisalo
Vesa Vaihoja
Ryhmät
VAPVAL2022
VAPVAL2022
Opintojakso
KTWT062
Toteutukselle KTWT062-3010 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Aika ja paikka

Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)

Aika: 6.6.2022-24.7.2022

Opetusmenetelmät

Ryhmätyöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Lisätiedot

Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.

Osaamistavoitteet

Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon

Sisältö

Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.

Esitietovaatimukset

Ei esitietovaatimuksia.

Siirry alkuun