Kaupallisen pelisovelluksen kehittäminen I (10 op)
Toteutuksen tunnus: KTWT062-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
11.04.2022 - 24.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
06.06.2022 - 22.07.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Business
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
Tavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Aika ja paikka
Paikka: Kajaani (KAMK kampus, Taito 1) ja Raahe (Lybeckerin opisto)
Aika: 6.6.2022-24.7.2022
Opetusmenetelmät
Ryhmätyöskentely
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Noin 8h/päivä, 5 päivää viikossa huomioiden arkipyhät
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Numeraalinen arviointi 0-5
Arvioinnin perusteet: kirjallinen raportti, työtunnit ja itse-ja vertaisarviointi
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.
Lisätiedot
Kurssin suorituksena voi myös olla osallistuminen kaupallisen pelin kehittämiseen yrityksessä.
TKI pisteet 10.
Osaamistavoitteet
Opiskelijat toteuttavat tuotantotiimeissä yleisölle suunnatun pelidemon
Sisältö
Aiemmin hyväksytyn projektisuunnitelman mukaisen demopelin tekeminen ja osallistuminen pelillä saman vuoden Assembly -tapahtuman pelikehityskilpailuun, johonkin maailmanlaajuiseen pelikilpailuun tai pelin julkaiseminen jossakin kauppapaikassa.
Esitietovaatimukset
Ei esitietovaatimuksia.