Siirry suoraan sisältöön

Projektiopinnot 4 (9 op)

Toteutuksen tunnus: TT00CB68-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 30.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

9 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tieto- ja viestintätekniikan koulutus

Opettaja

  • Niko Kinnunen
  • Mikko Romppainen

Ryhmät

  • TTV21SP
    TTV21SP
  • 24.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 29.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008
  • 30.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 01.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 07.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 08.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 13.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008
  • 14.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 15.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2

Tavoitteet

Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.

Sisältö

Opiskelijat jatkokehittävät Projektiopinnot 3 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Esitietovaatimukset

Projektiopinnot 1-3.