Skip to main content

Projects 4 (9 cr)

Code: TT00CB68-3001

General information


Enrollment

01.08.2023 - 30.09.2023

Timing

01.08.2023 - 31.12.2023

Number of ECTS credits allocated

9 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

Teknologia

Teaching languages

  • Finnish

Degree programmes

  • Bachelor’s Degree in Information and Communication Technology

Teachers

  • Niko Kinnunen
  • Mikko Romppainen

Groups

  • TTV21SP
    TTV21SP
  • 24.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 29.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008
  • 30.11.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 01.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 07.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 08.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2
  • 13.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008
  • 14.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 2 TT00BB76-3008_Projektiopinnot 4 TT00CB68-3001
  • 15.12.2023 08:00 - 16:00, Projektiopinnot 4_Projektiopinnot 2

Objective

Opiskelija osaa toimia asiakasrajapinnassa.

Content

Opiskelijat jatkokehittävät Projektiopinnot 3 -kurssilla tehtyä pelimoottoria ja auttavat pelinkehitystiimiä pelin kehittämisessä. Vaihtoehtoisesti opiskelija voi toteuttaa peliteknologiaan liittyvän toimeksiannon.

Evaluation scale

0 - 5

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa taitoja ja hyödyntää monipuolisesti tietoa ongelman ratkaisussa. Opiskelija toimii kehitystiimin jäsenenä edistäen ja kehittäen tiimin toimintaa.

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija osaa valita peliprojektiin sopivia, tarkoituksenmukaisia toimintatapoja hankkimansa tiedon ja ohjeistuksen perusteella. Opiskelija toimii itsenäisesti ja vastuullisesti erilaisissa tehtävissä annettujen ohjeiden mukaisesti.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Opiskelija osaa toimia ohjattuna asianmukaisesti, noudattaen annettuja sääntöjä ja ohjeita. Opiskelija käyttää toiminnassaan tarkoituksenmukaisesti pelialan tekniikoita ja malleja.

Assessment criteria, approved/failed

Opintosuoritus hylätään, mikäli opiskelija ei osallistu aktiivisesti kehitystiimin toimintaan.

Prerequisites

Projektiopinnot 1-3.