Siirry suoraan sisältöön

Markkinointiviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00BX64-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Elina Jääskeläinen
Ryhmät
LLT22SM
LLT22SM
AMA22S
AMA22S
Opintojakso
LT00BX64
Toteutukselle LT00BX64-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.

Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin.

Sisältö

Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä

Aika ja paikka

Kampus lähiopetus
Markkinoinnin simulaatioluokka
Syyslukukausi 2023

Oppimateriaalit

Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja
Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi
Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia
Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon

Opetusmenetelmät

Lähiopetus
Pienryhmätyöskentely
Projektityö - työelämälähtöinen case

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Työelämälähtöinen projekti
Visit-KAMK-tapahtuman markkinointiviestintä

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ilmoitetaan opintojakson alussa

Kansainvälisyys

Mahdollinen yhteisprojekti kv-ryhmän kanssa

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

- ei ole

Lisätietoja opiskelijoille

Kuuluu osana Markkinointiviestinnän moduliin

Asiakassuuntainen markkinointi -opintojakso suoritettu hyväksytysti ennen modulin alkua

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Lähiopetuksen tuntitehtävät ja tuntiaktiivisuus
Kirjatehtävä
Case-projekti

Hylätty (0)

-

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin perusteet / Asiakassuuntainen markkinointi kurssi suoritettu hyväksytysti.

Siirry alkuun