Markkinointiviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00BX64-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 30.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Elina Jääskeläinen
Ryhmät
-
LLT22SMLLT22SM
-
AMA22SAMA22S
- 23.11.2023 10:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3004
- 27.11.2023 10:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3004
- 30.11.2023 10:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3004
- 04.12.2023 10:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3004
- 07.12.2023 10:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3004
- 11.12.2023 10:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3004
- 14.12.2023 10:00 - 11:30, Markkinointiviestintä LT00BX64-3004
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida eri markkinointiviestinnän keinoja ja kanavia, opiskelija ymmärtää integroidun markkinointiviestinnän merkityksen sekä tavoitteiden, kohderyhmien, kokonaiskannattavuuden ja budjetin vaikutukset.
Opiskelija hallitsee digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja kanavat sekä osaa valita ne tilanteen ja tavoitteen mukaan. Opiskelija osaa tuottaa julkaisukelpoista sisältöä eri välineisiin.
Sisältö
Markkinointiviestinnän kokonaissuunnittelu
Markkinointiviestinnän keinot ja kanavat
Markkinointikampanjan suunnittelu ja toteutus
Digitaalinen markkinointiviestintä
Aika ja paikka
Kampus lähiopetus
Markkinoinnin simulaatioluokka
Syyslukukausi 2023
Oppimateriaalit
Edita Viesti perille! Tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa. Digikirja
Alma talent Bisneskirjasto: Digimarkkinointi
Alma talent Bisneskirjasto: Sisältöstrategia
Alma talent Bisneskirjasto: Johdata asiakkaasi verkkoon
Opetusmenetelmät
Lähiopetus
Pienryhmätyöskentely
Projektityö - työelämälähtöinen case
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Työelämälähtöinen projekti
Visit-KAMK-tapahtuman markkinointiviestintä
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Kansainvälisyys
Mahdollinen yhteisprojekti kv-ryhmän kanssa
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
- ei ole
Lisätietoja opiskelijoille
Kuuluu osana Markkinointiviestinnän moduliin
Asiakassuuntainen markkinointi -opintojakso suoritettu hyväksytysti ennen modulin alkua
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Lähiopetuksen tuntitehtävät ja tuntiaktiivisuus
Kirjatehtävä
Case-projekti
Hylätty (0)
-
Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija osaa itsenäisesti käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja valintojen perustelu on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa oma-aloitteisesti valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osaa käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä. Käsitteiden käyttö ja hyödyntäminen on johdonmukaista ja loogista.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen parhaiten sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot, kanavat ja teoriataustat sekä soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osaa osittain käyttää ja soveltaa markkinointiviestinnän perusteorioita ja -käsitteitä.
Opiskelija osaa valita tilanteeseen sopivat ja tarkoituksenmukaiset keinot kanavat ja teoriataustat sekä ohjatusti soveltaa niitä eri markkinointiviestinnän osa-alueissa.
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin perusteet / Asiakassuuntainen markkinointi kurssi suoritettu hyväksytysti.