Siirry suoraan sisältöön

Matkailupalveluiden myyntiprosessit (5 op)

Toteutuksen tunnus: AM00BK98-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2022 - 31.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2023 - 31.05.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Business
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Matkailun koulutus
Opettajat
Katja-Mari Kärkkäinen
Ryhmät
AMM21K
AMM21K
Opintojakso
AM00BK98
Toteutukselle AM00BK98-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.

Sisältö

Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus

Aika ja paikka

Kurssi toteutuu ajalla: 28.1.- 31.5.2023.
5 opetuskertaa, joista lähiopetusta 2 / 5.

Oppimateriaalit

Kurssimateriaali pääosin Moodlessa, myös annetut linkit materiaaleihin, myös opiskelijan omat kurssiin soveltuvat lähdemateriaalit.

Opetusmenetelmät

Kurssi sisältää lähiopetusta, sekä etäopetusta, palautettavia tehtäväharjoitteita ja lopputentin.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Kurssi suoritetaan ohjeistuksen mukaan edeten.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kurssin laajuus 5 op, joista tsenäistä opiskelua 121h, kontaktiopetusta 14h.

Lisätietoja opiskelijoille

Kurssi täydentyy opintojakson edetessä

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kurssi arvioidaan asteikolla 1-5.
Arvosanaan vaikuttavat kaikki kurssin aikainen työskentely, tehtäväharjoitteet, tuntiosallistuminen, läsnäolo, jatkuva näyttö sekä tentti.

Hylätty (0)

Tehtäväsuoritteet puuttuvat tai ovat puutteellisia ja / tai tenttiä ei suoriteta alimmalla hyväksytyllä pistemäärällä (50%).

Toteutuksen arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.

Kirjallisten töiden rakenne ja kieliasus, sekä asettelu ovat moitteettomat, lähdeviittaukset merkitty annettujen ohjeiden mukaan, teksti on sovellettua ja laadukasta vuoropuhelua lähteiden pohjalta. Kokonaisuus on viimeisteltyä.

Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Kirjallisissa töissä rakenne ja kieliasu ovat kohtalaiset tai hyvät, lähes virheetöntä, lähdeviittauksia käytetty hyvin. Teksti on itse sovellettua, ei suoraa siteerausta.

Toteutuksen arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Kirjallisissa töissä rakenne ja kieliasu puutteelliset tai heikot, tai sisältävät suoraa lainausta, lähdemerkinnät puutteellisia tai puuttuvat kokonaan.

Siirry alkuun