Tourism Services Sales Processes (5 cr)
Code: AM00BK98-3004
General information
Enrollment
01.12.2022 - 31.01.2023
Timing
01.01.2023 - 31.05.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Business
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Bachelor’s Degree in Tourism
Teachers
- Katja-Mari Kärkkäinen
Groups
-
AMM21KAMM21K
Objective
Opiskelija osaa matkailupalvelujen myyntiprosessien suunnittelun ja toteutuksen. Opiskelija osaa matkailuyrityksen tuloksekkaan myyntityön käytännön toteutuksen.
Content
Matkailupalvelujen myyntiprosessit, myyntikanavat, kohderyhmät, myyntityö, myynnin johtaminen, myyntityön tuloksellisuus
Location and time
Kurssi toteutuu ajalla: 28.1.- 31.5.2023.
5 opetuskertaa, joista lähiopetusta 2 / 5.
Materials
Kurssimateriaali pääosin Moodlessa, myös annetut linkit materiaaleihin, myös opiskelijan omat kurssiin soveltuvat lähdemateriaalit.
Teaching methods
Kurssi sisältää lähiopetusta, sekä etäopetusta, palautettavia tehtäväharjoitteita ja lopputentin.
Completion alternatives
Kurssi suoritetaan ohjeistuksen mukaan edeten.
Student workload
Kurssin laajuus 5 op, joista tsenäistä opiskelua 121h, kontaktiopetusta 14h.
Further information
Kurssi täydentyy opintojakson edetessä
Evaluation scale
0 - 5
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti
Assessment methods and criteria
Kurssi arvioidaan asteikolla 1-5.
Arvosanaan vaikuttavat kaikki kurssin aikainen työskentely, tehtäväharjoitteet, tuntiosallistuminen, läsnäolo, jatkuva näyttö sekä tentti.
Assessment criteria, fail (0)
Tehtäväsuoritteet puuttuvat tai ovat puutteellisia ja / tai tenttiä ei suoriteta alimmalla hyväksytyllä pistemäärällä (50%).
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa toteuttaa ja reflektoida matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Opiskelija osaa matkailuyrityksen myyntityön käytännön toteutuksen.
Kirjallisten töiden rakenne ja kieliasus, sekä asettelu ovat moitteettomat, lähdeviittaukset merkitty annettujen ohjeiden mukaan, teksti on sovellettua ja laadukasta vuoropuhelua lähteiden pohjalta. Kokonaisuus on viimeisteltyä.
Toteutuksen arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Opiskelija osaa soveltaa niitä matkailuyrityksen toimintaan. Kirjallisissa töissä rakenne ja kieliasu ovat kohtalaiset tai hyvät, lähes virheetöntä, lähdeviittauksia käytetty hyvin. Teksti on itse sovellettua, ei suoraa siteerausta.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija tietää matkailuyrityksen myyntiprosessien suunnittelun ja toteuttamisen periaatteet asiakaslähtöisesti. Kirjallisissa töissä rakenne ja kieliasu puutteelliset tai heikot, tai sisältävät suoraa lainausta, lähdemerkinnät puutteellisia tai puuttuvat kokonaan.