Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi I (4op)

Toteutuksen tunnus: KTAD030-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2022 - 31.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2023 - 19.03.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Janne Remes
Ryhmät
TTK22SPRaahe
TTK22SPRaahe
TTK22SPORaahe
TTK22SPORaahe
TTK22SPGRaahe
TTK22SPGRaahe
TTK22SPTRaahe
TTK22SPTRaahe
Opintojakso
KTAD030

Toteutukselle Peliohjelmointi I KTAD030-3011 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0 - 5

Tavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.

Sisältö

Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
XNA:n tai Unity3D:n peruskäyttö
Pelimekaniikan ohjelmointi

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Esitietovaatimukset

Ohjelmoinnin perusteet

Siirry alkuun