Peliohjelmointi I (4op)
Toteutuksen tunnus: KTAD030-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2022 - 31.01.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2023 - 19.03.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Teknologia
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Janne Remes
- Ryhmät
-
TTK22SPRaaheTTK22SPRaahe
-
TTK22SPORaaheTTK22SPORaahe
-
TTK22SPGRaaheTTK22SPGRaahe
-
TTK22SPTRaaheTTK22SPTRaahe
- Opintojakso
- KTAD030
Toteutukselle Peliohjelmointi I KTAD030-3011 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0 - 5
Tavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella, dokumentoida, toteuttaa ja testata 2D-pelin C#-ohjelmointikielellä.
Sisältö
Pelisovelluksen toimintaperiaatteet
XNA:n tai Unity3D:n peruskäyttö
Pelimekaniikan ohjelmointi
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Esitietovaatimukset
Ohjelmoinnin perusteet