Siirry suoraan sisältöön

3D Modeling and Texturing I (3 op)

Toteutuksen tunnus: KTVP033-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 29.10.2023

Ajoitus

30.10.2023 - 31.12.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologia

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn koulutus

Opettaja

  • Kiia Aihkisalo

Ryhmät

  • TTK22SPGRaahe
    TTK22SPGRaahe
  • 21.11.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
  • 27.11.2023 12:30 - 14:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
  • 28.11.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
  • 04.12.2023 12:30 - 14:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
  • 05.12.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
  • 11.12.2023 12:30 - 14:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
  • 12.12.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.

Sisältö

Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten

Arviointiasteikko

0 - 5

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

On läsnä, palauttaa tehtävät.

Esitietovaatimukset

Basics of 2D Game Graphics