3D Modeling and Texturing I (3 op)
Toteutuksen tunnus: KTVP033-3011
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 29.10.2023
Ajoitus
30.10.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologia
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Kiia Aihkisalo
Ryhmät
-
TTK22SPGRaaheTTK22SPGRaahe
- 21.11.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
- 27.11.2023 12:30 - 14:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
- 28.11.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
- 04.12.2023 12:30 - 14:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
- 05.12.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
- 11.12.2023 12:30 - 14:00, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
- 12.12.2023 14:15 - 15:45, 3D Modeling and Texturing I KTVP033-3011
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät tyyliteltyjen matalaresoluutiomallien ja niiden teksturoinnin periaatteet pelituotantoa varten.
Sisältö
Matalaresoluutiomallinnuksen tekniikat.
Matalaresoluutioisten käsinmaalattujen tyyliteltyjen tekstuurien luontitekniikat.
UV kartoitus
Toistuvien tekstuurien luonti
Optimointitekniikat pelejä varten
Arviointiasteikko
0 - 5
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Käsitteiden syvempi ymmärrys, erittäin hyvät harjoitustyöt ja ylimääräisiä harjoituksia.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Ymmärtää käsitteet, kaikki harjoitukset tehty hyvin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
On läsnä, palauttaa tehtävät.
Esitietovaatimukset
Basics of 2D Game Graphics